صفحه نخست

هفته قوه قضاییه

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

صفحات داخلی

تشدیدگشت های زیست محیطی تهران همزمان با شیوع بیماری آنفولانزای پرندگان

۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷:۰۸
کد خبر: ۳۹۶۱۳۶
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران از ممنوعیت شکار پرندگان وحشی در استان تهران باتوجه به شیوع بیماری آنفولانزای فوق حاد پرندگان خبر داد.

به گزارش گروه جامعه ، نقی میرزاکریمی با اعلام این خبر گفت: براساس اطلاعیه سازمان دامپزشکی کشور در خصوص ورود ویروس H5N6  آنفولانزای فوق حاد پرندگان به کشور و با توجه به تلفات پرندگان مهاجر آبزی و کنار آبزی در برخی تالابهای کشور و تائید آلودگی پرندگان مهاجر در برخی از تالابها ، شکار پرندگان وحشی در استان تهران ممنوع است.
وی با اشاره به اینکه گشت، کنترل و پایش ماموران اجرایی در مناطق حساس استان مانند تالابها و رودخانه شور تشدید شده است، افزود: با تعاملات و هماهنگی های صورت گرفته با اداره کل دامپزشکی استان با مشاهده هر گونه تلفات، اقدام لازم صورت خواهد پذیرفت.
میرزاکریمی در پایان از شهروندان خواست از هرگونه شکار و صید پرندگان وحشی خودداری نموده و در صورت مشاهده تلفات مشکوک پرندگان وحشی موضوع را به پاسگاه های محیط بانی ، ادارات شهرستانی و یا اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران به شماره های 77355781 ، سامانه تلفنی 1540 و یا سامانه پیامکی 50004044 اطلاع دهند و از اقدام خودسرانه و یا دست زدن به لاشه پرندگان وحشی تلف شده جدا خودداری کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *