صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

نقش تاثیرگذار مدیران حراست در کنترل تحولات اخیر در دانشگاه ها

۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶:۱۲
کد خبر: ۳۹۴۸۷۶
دسته بندی‌: جامعه ، عمومی
رئیس دانشگاه شهید بهشتی گفت: نقش معاونان دانشگاه و مدیران حراست در کنترل تحولات اخیر در دانشگاه‌ها بسیار مهم بود.

به گزارش گروه جامعه ،سید حسن صدوق در گردهمایی مدیران حراست دانشگاه‌های سراسر کشور با اشاره به رویداد‌ها و اتفاقات اخیر اجتماعی و سیاسی کشور افزود: دانشگاهیان در برخورد با حوادث اخیر بسیار هوشمندانه عمل کردند، با تدبیر به این حوادث نگریستند و آن را تحلیل کردند.

وی ادامه داد: نقش معاونان دانشگاه و مدیران حراست در کنترل تحولات اخیر در دانشگاه‌ها بسیار مهم بود. اگر هوشیاری دانشگاهیان، هدایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مدیران حراست نبود شاید شرایط به‌گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد؛ فرصت‌طلبان اعتراضات را به حاشیه می‌کشاندند و دشمنان نیز از مسئله خشنود می‌شدند.

رئیس دانشگاه شهید بهشتی، نوع تعامل و برخورد مسئولان دانشگاه و حراست با دانشجویان را در حوادث اخیر بسیار مهم و اثرگذار خواند و تصریح کرد: برخورد حراست با دانشگاهیان بسیار اثرگذار بود. برای رفع گرفتاری دانشجویان تلاش زیادی انجام شد و ما قدردان تدابیر حراست هستیم. در پی رویداد‌های اخیر، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری شخصا پیگیر وضعیت دانشجویان بودند.

رئیس دانشگاه شهید بهشتی خاطرنشان کرد: ما قدردان کیاست مقامات ارگان‌های امنیتی کشور اعم از وزارت اطلاعات، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی و بسیج هستیم که با تدبیر و هوشیاری خود، یکبار دیگر دشمن را مأیوس کردند.

صدوق ادامه داد: البته دولت هم به جد در تکاپو برای حل مشکلات معیشتی مردم است، امیدوارم دیگر شاهد این حوادث نباشیم و مثل همیشه دشمنان انقلاب اسلامی را مأیوس کنیم.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *