صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

تشکر روزنامه ای عجیب یک مدیر استانی در آموزش و پرورش از وزیر!

۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹:۴۷
کد خبر: ۳۹۴۷۷۱
مدیر کل آموزش و پرورش استان فارس به دنبال حذف آزمون مدارس خاص خطاب به وزیر آموزش و پرورش در اقدامی عجیب و قابل تامل به یکی از روزنامه های کشور آگهی فرستاد و در آن از وزیر آموزش و پرورش تشکر کرد!

به گزارش گروه فضای مجازی ، حمیدرضا آذری مدیر کل آموزش و پرورش استان فارس به دنبال حذف آزمون مدارس خاص خطاب به وزیر آموزش و پرورش در اقدامی عجیب و قابل تامل به یکی از روزنامه های کشور آگهی فرستاد و در آن از وزیر آموزش و پرورش تشکر کرد!

او در این آگهی روزنامه ای که مشخص نیست هزینه آن از طریق بیت المال تامین شده و یا شخصا پرداخت کرده گفت: جناب آقای بطحایی اقدام شایسته و به موقع و قاطع جنابعالی در حذف آزمون مدارس خاص در دوره متوسطه اول شایسته تقدیر است. آزمون های تست و رقابت های نفس گیر در بین دانش آموزان معصوم ابتدایی از کلاس سوم تا ششم، تفکر خلاقیت و نشاط را از آن ها گرفته بود. بدون شک این اقدام تحسین برانگیز در کارنامه وزارت جنابعالی ثبت خواهد شد البته فارس در این مورد همیشه پیش قدم بوده است.

 

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *