صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

تاکید معاون پارلمانی رئیس‌جمهور بر ارتقاء سطح تعاملات دولت و مجلس

۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶:۴۹
کد خبر: ۳۹۳۴۳۱
دسته بندی‌: سیاست ، عمومی
امیری بر ضرورت ارتقاء سطح تعاملات دولت و مجلس تاکید کرد و گفت: معاونان پارلمانی وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی نقش مهمی در این زمینه دارند.

به گزارش گروه سیاسی ،حسینعلی امیری امروز (شنبه) در شورای معاونان امور مجلس دستگاه‌های اجرایی،با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر، تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب مردمی است که با رهبری یک مرجع تقلید برجسته و با وحدت و فداکاری اقشار مختلف مردم به نتیجه رسید.

وی افزود: همه ما چه در دولت و چه در مجلس و دستگاه‌های دیگر وظیفه داریم برای خدمت به این مردم، نهایت سعی و تلاش خود را به کارگیریم و هر گاه میان قوای مختلف وحدت و همدلی بیشتری حاکم بوده مشکلات مردم هم بهتر و سریعتر حل و فصل شده است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور، تعامل و همدلی دولت و مجلس را برای حل مشکلات کشور بسیار موثر دانست و از معاونان امور مجلس وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی خواست در این مسیر تلاش بکنند.

امیری همچنین حضور فعال معاونان امور مجلس دستگاه‌های اجرایی در خانه ملت را برای ارتقاء سطح تعاملات بسیار مفید و ضروری خواند و گفت: معاونان پارلمانی وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی حضور فعال تری در مجلس شورای اسلامی داشته باشند.

در این جلسه تعدادی از معاونان امور مجلس وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی نیز درباره روابط دولت و مجلس و راهکار‌های ارتقاء آن مطالبی را بیان کردند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *