صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

رانش زمین در کالیفرنیا/جستجو برای یافتن افراد ناپدید شده ادامه دارد+تصاویر

۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲:۱۸
کد خبر: ۳۸۶۸۰۸
با گذشت چندین روز پس از جاری شدن سیل و رانش زمین در مناطق جنوبی کالیفرنیا تلاش برای یافتن افراد ناپدید شده همچنان ادامه دارد.

به گزارش گروه بین‌الملل ، با گذشت چندین روز پس از جاری شدن سیل و رانش زمین در مناطق جنوبی کالیفرنیا تلاش برای یافتن افراد ناپدید شده همچنان ادامه دارد.

«جاستین کوپر»، سخنگوی تیم واکنش اضطراری ضمن اشاره به کم شدن امیدها برای زنده ماندن افراد ناپدید شده می‌گوید: ما همچنان در حال عملیات امدادی هستیم و امید داریم تا افراد ناپدید شده را نجات دهیم.

بر اساس اعلام کوپر شمار تلفات این حادثه تاکنون به 19 نفر رسیده و 5 نفر همچنان ناپدید هستند.

حدود 2100 نیروی امدادی از بخش‌های گوناگون مانند نیروی دریایی، گارد ملی و صلیب سرخ آمریکا در حال امدادرسانی هستند و روزهای گذشته نیز 900 نیروی امدادی دیگر به این افراد ملحق شده‌اند.

در پی بارش باران‌های شدید و رانش زمین در مناطق جنوبی کالیفرنیا و به خصوص دو شهر «سانتاباربارا» و «مُنتِسیتو»، مساحت مناطق خسارت دیده به 78 کیلومتر مربع رسیده است.

سیل در دو منطقه «مونتسیتو» و «سانتاباربارا» که پیش از این نیز طعمه حریق شده‌اند رودخانه‌هایی از گل و لای ایجاد کرده و باعث بروز مشکلاتی شده است.

بر اساس اعلام مقامات ایالت کالیفرنیا جاری شدن سیل و رانش زمین تاکنون 59 ساختمان مسکونی را به طور کامل تخریب و موجب وارد شدن خسارت به 446 ساختمان دیگر شده است.

ماه دسامبر نیز جنوب کالیفرنیا شاهد آتش‌سوزی گسترده‌ای بود که این آتش‌سوزی صدها هزار هکتار از جنگل‌های منطقه را نابود کرد.

آمریکا در سال‌های گذشته شاهد بیشترین میزان حوادث طبیعی در تاریخ خود بوده است و ماه سپتامبر سال 2017 نیز طوفان هاروی، ایرما و ماریا موجب بروز خسارات گسترده در آمریکا شدند.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *