صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

آیت‌الله هاشمی از مشوقان اصلی پیشبُرد فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای کشور بود

۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴:۱۵
کد خبر: ۳۸۵۱۶۰
دسته بندی‌: سیاست ، عمومی
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: آیت الله هاشمی در میان مسئولان نظام، از مشوقان اصلی پیشبُرد فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای کشور بود.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، علی‌اکبر صالحی طی سخنانی در کنگره بزرگداشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که در سالن اجلاس سران در حال برگزاری است، اظهار کرد: آیت‌الله هاشمی در میان مسئولان نظام، از مشوقان اصلی پیشبُرد فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای کشور بود.

وی جهانی فکر کردن و بومی عمل کردن را از دیگر ویژگی‌های هاشمی رفسنجانی برشمرد و گفت: همه بر میانه‌روی و عمل‌گرایی مرحوم هاشمی معتقدند و ایشان همواره بر کادرسازی و پرورش نیروهای آشنا به مسائل جهانی تاکید داشت.

رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه سردار سازندگی با اتخاذ سیاست خردگرایانه به تقویت جبهه مقاومت می اندیشید، گفت: ایشان در این مسیر به ایجاد پیوند دوستی میان کشورهای اسلامی تاکید داشت.

وی ادامه داد: هاشمی در پرتو فضیلت‌جویی و حق‌طلبی همه توان خود را در طبق اخلاص گذاشت و به‌خوبی می‌دانست راه خدا امیدبخش است و دل‌باخته مکتب اسلام و درمان‌گری کار آزموده بود.

صالحی با بیان اینکه هاشمی رنج توده‌های مردم را رنج خود می‌دانست و عشق به ایران میراثی بود که از امیرکبیر به هاشمی رسیده بود، گفت: وی از مواهب روحانیت استفاده شخصی نکرد و از هوشی سرشار برخوردار بود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *