صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

رویای غیرممکن بارسلونا برای در اختیار گرفتن کوتینیو به حقیقت پیوست

۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۲:۳۴
کد خبر: ۳۸۳۵۷۸
بارسلونا که در فصل نقل و انتقالات تابستانی در راه خرید فیلیپ کوتینیو بازیکن برزیلی لیورپول ناکام ماند،عزم خود را جزم کرده تا این بازیکن را در ماه ژانویه به خدمت بگیرد

به گزارش گروه فضای مجازی ، بارسلونا که در فصل نقل و انتقالات تابستانی در راه خرید فیلیپ کوتینیو بازیکن برزیلی لیورپول ناکام ماند،عزم خود را جزم کرده تا این بازیکن را در ماه ژانویه به خدمت بگیرد و نشانه هایی وجود دارد که توانسته چنین کاری بکند.

 

به نوشته اسکای اسپورت سران باشگاه لیورپول که تا قبل از این حتی حاضر به گفتگو با بارسلونا نبودند اکنون موافقت کرده اند که درباره انتقال کوتینیو پای میز مذاکره بنشینند و به این ترتیب آبی و اناری پوشان یک گام به خرید این بازیکن نزدیک شده اند.


به نوشته این سایت تغییرات قابل توجهی در موضع سرخپوشان انگلیسی رخ داده است.

 

علاوه بر اسکای اسپورت، روزنامه معتبر اکو لیورپول هم گزارش داد که این باشگاه حاضر است در مورد این انتقال با بارسلونا گفتگو کند.


لیورپول بدون داشتن ستاره برزیلی خود خوب کار کرده است، فقط یکی از 10 بازی که فیلیپ در آن بازی نکرده بود - برابر منچستر سیتی – را واگذار کرد.

 

اگر چه آمار بازیکن سابق اسپانیول بد نیست و 12 گل در 20 بازی به ثمر رسانده، به نظر می رسد یورگن کلوپ سرمربی لیورپول متقاعد شده است که او به اندازه کافی نیروی هجومی در اختیار دارد و با وجود محمد صلاح، سیدو مانه و روبرتو فرمینیو، بدون او هم می تواند از پس حریفان برآِید.

 

علاوه بر این لیورپول به تازگی با 75 میلیون پوند ویرجیل فن دیک را از ساوتهمپتون به خدمت گرفته و یک منبع نزدیک به این باشگاه عنوان کرده است هزینه خرید این مدافع با فروش فیلیپ فراهم شده است.

گفته می شود فروش این ستاره برزیلی بیش از 100 میلیون پوند عاید لیورپول خواهد کرد.

 منبع: باشگاه خبرنگاران



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *