صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

نوسان نرخ دلار در آذرماه/ بیشترین نرخ ۴ هزار و ۲۲۰ تومان

۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳:۰۱
کد خبر: ۳۸۰۷۵۳
دسته بندی‌: اقتصاد ، عمومی
بررسی نرخ دلار در آذرماه نشان می‌دهد که ارزش این ارز در دامنه ۴ هزار و ۱۱۸ تومان تا ۴ هزار و ۲۲۰ تومان در نوسان بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، بررسی نرخ دلار در آذرماه نشان می‌دهد که میانگین ارزش دلار به واسطه ۲۵ روز کاری در این ماه رقم ۴ هزار و ۱۷۲ تومان بوده که نسبت به ماه قبل افزایش قیمت داشته است.

در این میان بیشترین نرخ دلار در بازار آزاد مربوط به ۲۱ آذرماه با رقم ۴ هزار و ۲۲۰ تومان بوده است که نسبت به میانگین قیمت دلار در ماه قبل از آن، افزایش قیمت را نشان می‌دهد.

همچنین کمترین قیمت دلار در روز‌های پنجم و ششم آذرماه با رقم ۴ هزار و ۱۱۸ تومان، حدود ۵۴ تومان کمتر از میانگین قیمت دلار در ماه قبل بوده است.

لازم به ذکر است که نرخ دلار در اولین روز آذرماه با نرخ ۴ هزار و ۱۲۱ تومان کار خود را در حالی آغاز کرد که با شیب نسبتا ملایمی با افزایش قیمت روبرو شد و این روند تا ۲۳ آذرماه ادامه دار بود و بعد از آن با روند نزولی همراه شد و تا آخرین روز‌های آذرماه با اُفت و خیز اندکی مواجه شده است.

گفتنی است نرخ دلار در آذرماه با اُفت و خیز بسیار سرانجام با نرخ ۴ هزار و ۱۹۴ تومان در آخرین روز ماه به کار خود پایان داده است.

بررسی نرخ دلار در یک ماه گذشته نشان می‌دهد که ارزش این ارز در صرافی‌ها در دامنه ۴ هزار و ۱۱۸ تومان تا ۴ هزار و ۲۲۰ تومان در نوسان بوده است و با اختلاف ۱۰۲ تومان روبرو بوده است.

بر اساس این گزارش نرخ دلار در یک ماه اخیر با رشد ۷۳ تومانی روبرو بوده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *