صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

زمان تعویض پلاک خودرو در اصفهان به کمتر از دو ساعت رسید

۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸:۳۷
کد خبر: ۳۷۴۱۵۹
رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی اصفهان از راه اندازی سیستم حک پلاک برای اولین بار پس از تهران در شهرک آزمایش خبر داد و گفت: با نصب این دستگاه زمان تعویض پلاک به کمتر از دو ساعت رسید.

به گزارش گروه فضای مجازی ،سرهنگ رضا رضایی رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی اصفهان با اشاره به کاهش زمان انجام معاینه فنی خودروها در اصفهان اظهار داشت: قبل از تهیه این دستگاه، فرآیند تعویض پلاک سه الی چهار روز به طول می‌انجامید و دارندگان خودروهای صفر مجبور بودند در این مدت، بدون پلاک در سطح شهر تردد کرده و یا خودروهای خود را تا زمان آماده شدن پلاک در پارکینگ منزل خود نگهداری کنند.

وی افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته، دستگاه حک پلاک در اصفهان، نصب شد که از این به بعد فرآیند تعویض پلاک به کمتر از دو ساعت رسید.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان اضافه کرد: توصیه ما به رانندگان و شهروندان این است که با توجه به عزم جدی پلیس برای برخورد با خودروهای فاقد پلاک یا دارای پلاک معیوب، هر چه سریعتر برای رفع نقص پلاک خود و تعویض آن با پلاک نو اقدام کنند.

وی با بیان اینکه بر اساس قانون، مالکان خودرو پس از هر گونه نقل و انتقال مالکیت بایستی در اسرع وقت در مراکز تعویض پلاک حضور یافته و نسبت به تعویض پلاک خود اقدام کنند، گفت: در حال حاضر با کوتاه شدن این فرآیند، مشکلی در رابطه با تضییع وقت آنها وجود نخواهد داشت.

 

 

منبع:مهر

 

 

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *