صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

تخصیص ۵ درصد مبلغ بودجه به تقویت بنیه دفاعی و نیروهای مسلح/تقدیر از عملکرد ارتش در خدمات‌رسانی به مناطقه زلزله‌زده غرب کشور

۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۹:۴۴
کد خبر: ۳۷۲۴۸۴
دسته بندی‌: سیاست ، مجلس و دولت
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: طبق برنامه ششم توسعه باید ۵ درصد مبلغ بودجه به تقویت بنیه دفاعی و نیروهای مسلح تخصیص یابد که این موضوع مورد تاکید نمایندگان مجلس قرار دارد.

به گزارش گروه سیاسی به نقل از خانه ملت،کمال دهقانی فیروزآبادی با اشاره به دیدار اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با فرمانده و معاونان ارتش، گفت: یکی از محور‌های این دیدار بررسی موضوعات مربوط به بودجه و اعتبارات ارتش بود و نمایندگان مجلس از نزدیک در جریان امور مرتبط قرار گرفتند.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در حوزه بودجه نیرو‌های مسلح مانند وزارت دفاع و سایر وزارتخانه‌ها مانند وزارت اطلاعات و کشور مطابق با برنامه توسعه ششم رسیدگی‌هایی انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: نمایندگان در این نشست متذکر شدند موضوع تخصیص ۵ درصد مبلغ بودجه به تقویت بنیه دفاعی و نیرو‌های مسلح که در برنامه ششم توسعه ذکر شده و دولت مکلف است این اقدام را طبق قانون انجام داده و در هر سال با اضافه کردن نیم واحد میزان آن را در پایان برنامه به هفت و نیم واحد برسد، مورد توجه بیشتر قرار بگیرد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ارائه گزارش در خصوص عملکرد ارتش در خدمت رسانی به مناطق زلزله زده غرب کشور توسط مسئولان مربوطه، خاطرنشان کرد: همچنین در این دیدار بروجردی، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از تلاش‌های نیرو‌های مسلح خصوصا ارتش و سپاه پاسداران در کمک رسانی به زلزله زدگان غرب کشور قدردانی کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *