صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

یکی از عوامل اصلی در موفقیت سازمان‌ها، برنامه محوری است

۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳:۲۱
کد خبر: ۳۷۲۱۵۰
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان کرمان بر برنامه محور عمل کردن مدیران این استان تاکید کرد وگفت: دادگستری استان کرمان همواره در تمام امور برنامه محور عمل نموده است وهرکجا برنامه محور عمل کرده ایم موفقیت نیز حاصل شده است.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان، یدالله موحد صبح امروز در جلسه کارگروه حقوقی و قضایی برنامه ششم توسعه استان کرمان اظهار داشت: یکی از اهداف مهم این کارگروه، در راستای افزایش دقت و سرعت در ارائه خدمات قضایی، تحقق عدالت قضایی و احیای حقوق عامه است.


نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان عنوان کرد: یکی از برنامه‌های مهم دستگاه قضایی استان کرمان در سال جاری ارتقای کیفیت دادرسی‌ها و همچنین کاهش اطاله دادرسی است.
 
وی بر ایجاد فرصت برابر برای دسترسی آحاد مردم به خدمات قضایی تاکید کرد و گفت: در همین راستا با تلاش‌های صورت گرفته در مجموعه قضائی، در دورترین نقاط محروم استان شاهد راه اندازی مجموعه‌های قضایی هستیم و عدالت در دسترس مردم قرار گرفته است.

این مقام ارشد قضایی استان کرمان عنوان کرد: از اهداف مهم این کارگروه برنامه ریزی در جهت کاهش ورودی پرونده‌ها، پیشگیری از وقوع جرم و دعاوی، اصلاح مجرمان و کاهش جمعیت کیفری می‌باشد.

شایان ذکر است کارگروه حقوقی و قضائی برنامه ششم توسعه استان کرمان با ریاست دکتر یدالله موحد، رییس کل دادگستری استان کرمان و باحضور اعضای کمیته در محل دادگستری کرمان تشکیل داد.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *