صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

نابودی داعش نتیجه مجاهدت‌ رزمندگانی از کشورهای مختلف اسلامی بود

۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸:۴۰
کد خبر: ۳۷۰۷۷۵
فرمانده سپاه تهران گفت: امروز مسلمین منطقه به جز چند کشور مرتجع متوجه شده‌اند که در سایه اتحاد هر کاری را می‌توانند انجام دهند.

به گزارش گروه فضای مجازی ،سردار یزدی فرمانده سپاه تهران درباره کیفیت حضور نیروهای مقاومت در سوریه، گفت: ابتدا باید از بین رفتن گروهی که با پول کشورهای مرتجع منطقه شکل گرفته بود و کشورهای امریکا و رژیم صهیونستی از آن حمایت می‌کرد را به تمام مردم جهان اسلام تبریک بگویم.

وی ادامه داد: بعد از از بین رفتن داعش، اتحاد کشورهای مسلمان بیشتر خواهد شد و وعده امام راحل (ره) در خصوص بسیج رزمندگان جهان اسلام را امروز محقق می‌دانیم.

امروز آماده ایم که بسیج شکل گرفته در جهان اسلام را برای دفاع، حفظ امنیت و سازندگی به کشورهای اسلامی و سایر کشور‌ها نشان دهیم.

سردار یزدی افزود: امروز مسلمین منطقه به جز چند کشور مرتجع متوجه شده اند که در سایه اتحاد هر کاری را می‌توانند انجام دهند و آن عمل هم نتیجه خواهد داد.

فرمانده سپاه تهران در پاسخ به این سوال که چند کشور در ریشه‌کنی داعش نقش داشته اند هم گفت: امروز بسیج جهان اسلام متشکل از رزمندگانی از کشورهای سوریه، عراق، یمن، ایران، افغانستان، پاکستان و چند کشور دیگر که صلاح نیست نامی از آن‌ها آورده شود چرا که احتمال دارد تحت فشار قرار بگیرند شکل گرفته است.

امروز این را می‌توانیم بگوییم که در‌ای مقاومت و ایستادگی رزمندگانی از بیش ۱۰ کشور مسلمان حضور داشته اند.

 

 

 

منبع:دانشجو

 

 
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *