صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

تقسیط و تخفیف شهریه دانشجویان زلزله زده کرمانشاه

۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶:۰۱
کد خبر: ۳۷۰۱۶۵
دسته بندی‌: جامعه ، عمومی
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد از تخفیف، تقسیط و تاخیر در مهلت پرداخت شهریه برای دانشجویانی که در مناطق زلزله‌زده خسارت مالی دیده باشند، خبر داد.

به گزارش گروه جامعه ،حجت الاسلام ابراهیم کلانتری با ابراز تاسف از وقوع زلزله مرگبار در غرب کشور، گفت: رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد و رئیس دانشگاه، پیش از وقوع زلزله در استان کرمانشاه بر حمایت ویژه از دانشجویان مناطق محروم کشور تاکید کردند.

وی افزود: اکنون که زلزله در مناطق محروم اتفاق افتاده است، معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی به درخواست‌های دانشجویانی که از لحاظ اقتصادی، مشکل برایشان به وجود آمده است، با نگاه مثبت رسیدگی می‌کند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد درباره درخواست دانشجویان این دانشگاه مناطق زلزله‌زده غرب کشور برای نقل و انتقال افزود: شرایط نقل و انتقال دانشجویان مشخص است. ممکن است موارد خاصی مطرح شود که با نگاه مثبت در کمیسیون مربوطه رسیدگی خواهد شد.

کلانتری ادامه داد: به فاصله کوتاهی از وقوع زلزله اخیر، تقریبا تمامی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی و به ویژه واحدهای غرب کشور، با همه توان به یاری هموطنان آسیب‌دیده شتافتند و تا زمانی که نیاز باشد، کمک‌رسانی و پشتیبانی با هماهنگی مسئولان مربوط ادامه خواهد داشت.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *