صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

بررسی مقیاس تولید واحدهای صنعتی در کمیسیون‌ تخصصی مجلس

۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴:۳۲
کد خبر: ۳۶۹۵۹۱
دسته بندی‌: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه کمسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه امروز موضوعاتی همچون تحقیق و توسعه در زمینه واحدهای صنعتی، ارتباط بین صنعت و دانشگاه، مقیاس تولید برخی از حوزه‌های تولیدی و وظایف شورای عالی معادن و تفویض برخی از اختیارات این شورا مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، محمد شریعتمداری در حاشیه کمسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه امروز موضوعاتی در خصوص تحقیق و توسعه در زمینه واحدهای صنعتی و ارتباط بین صنعت و دانشگاه نظرات و دیدگاه‌های نمایندگان اعلام و مورد بررسی قرار گرفت و در کنار آن گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در سطوح مختلف بین واحدهای صنعتی و واحدهای دانشگاهی به جلسه ارائه شد.

وی افزود: مقیاس تولید یکی از دغدغه‌های نمایندگان در برخی از حوزه‌های تولیدی بود که در این زمینه نیز بحث و گفت‌وگو شد، در خصوص وظایف شورای عالی معادن و تفویض برخی از اختیارات این شورا به سطوح استانی مواردی مطرح شد.

شریعتمداری عنوان کرد: این جلسات با طرح سوالات مختلف زمینه‌هایی را بین کمسیون تخصصی مجلس شورای اسلامی و وزارت صنعت، معدن و تجارت فراهم می‌کند و از این جهت بسیار مفید و تاثیر گذار خواهد بود.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *