صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

تشکیل ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در لرستان

۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰:۳۶
کد خبر: ۳۶۶۸۳۶
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری لرستان با اشاره به تشکیل ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در این استان گفت: با اجرای این دستورالعمل همه دستگاه‌ها مکلف خواهند شد سرمایه گذاری را تسهیل و موانع حقوقی و قضایی را برطرف کنند.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، جعفر بدری رئیس کل دادگستری استان لرستان در جلسه ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ضمن تشریح دستورالعمل ستاد اجرایی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: با اجرای این دستور العمل ضمن اهتمام لازم به جرائم مهم مرتبط با امور مالی یا اقتصادی همچون قاچاق کالا و ارز، پولشویی، کلاهبرداری، رشاء و ارتشاء، فرار مالیاتی، جرائم بانکی، تجاوز به اراضی ملی و منابع طبیعی همکاری لازم با دستگاه‌های متولی به منظور شناسایی موانع سرمایه‌گذاری خارجی در کشور، عوامل اخلال در امنیت سرمایه‌گذاران در دستور کار واحد‌های قضایی قرار خواهد گرفت و پیشنهاد‌های کاربردی برای پیشبرد امور ارائه خواهد شد.

وی افزود: همچنین با اجرای این دستورالعمل همه دستگاه‌ها مکلف خواهند شد سرمایه گذاری را تسهیل و موانع حقوقی و قضایی را برطرف کنند تا سرمایه داران بتوانند به سادگی و با کمترین تشریفات مجوز‌های لازم برای سرمایه گذاری را بدست آورند.

بدری خاطرنشان کرد: این ستاد از فعالیت‌های اقتصادی مجاز و مشروع در سطح استان لرستان پشتیبانی و تدابیر لازم را به منظور تسریع در رسیدگی به دعاوی و امور مربوط به سرمایه‌گذاران و پرونده‌های مهم اقتصادی بکار خواهد گرفت.

رئیس شورای قضایی لرستان تاکید کرد: زمینه‌ها و فرصت‌های سرمایه گذاری زیادی در استان لرستان وجود دارد، اما عدم شفافیت و ثبات سیاست‌های اقتصادی دولت باعث می‌شود که سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در کشور ریسک نکند.

رئیس کل دادگستری لرستان تصریح کرد: سرمایه گذار محاسبات دقیق دارد، شفافیت برنامه اقتصادی دولت این امکان را برای سرمایه داران فراهم می‌کند تا میزان ریسک و خطر سرمایه گذاری را اندازی گیری کند.

این مقام ارشد قضایی استان لرستان تاکید کرد: دولت باید ابتدا برای برای تامین امنیت اقتصادی تلاش و برنامه مشخص ارائه کند و بعدا می‌تواند سرمایه گذاران را برای سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف تشویق نماید.

 انتهای پیام/

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *