صفحه نخست

هفته قوه قضاییه

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

صفحات داخلی

تشکیل ائتلاف سیاسی با مشارکت 23 حزب در انتخابات 2018 "پاکستان"

۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰:۰۱
کد خبر: ۳۶۶۶۷۷
دسته بندی‌: بین الملل- جهان ، عمومی
رئیس‌جمهور و حاکم نظامی سابق پاکستان از تشکیل ائتلاف سیاسی با مشارکت 23 حزب که بیشتر آنها احزاب مذهبی هستند، برای شرکت در انتخابات سال 2018 خبر داد

به گزارش سرویس بین الملل ، پرویز مشرف، رئیس‌جمهور و حاکم نظامی سابق پاکستان از تشکیل ائتلاف سیاسی با مشارکت 23 حزب که بیشتر آنها احزاب مذهبی هستند برای شرکت در انتخابات سال 2018 خبر داد.

وی که از طریق کنفرانس ویدئویی با اعضای حزبش(مسلم لیگ برای تمام مردم پاکستان) تماس برقرار کرده بود تأکید کرد: احزابی مانند شورای اتحاد سنی و حزب مجلس وحدت مسلمین از اعضای مهم ائتلافی هستند که قرار است تشکیل شود.

به گزارش روزنامه جنگ، مشرف اظهار داشت: تمام احزاب عضو ائتلاف در کنار هم با یک نام حضور خواهند داشت.

پرویز مشرف نام ائتلاف سیاسی خود را ائتلاف عوامی پاکستان نامید و تاکید کرد که دفتر آن در اسلام‌آباد پایتخت پاکستان خواهد بود.

وی افزود: احزاب سیاسی ایالت پنجاب، سند،بلوچستان و خیبرپختونخواه عضو ائتلاف سیاسی عوامی پاکستان هستند بنابراین ما شانس زیادی برای پیروزی در انتخابات سال 2018 داریم.

مشرف تصریح کرد: برای جلوگیری از فساد مالی برخی سیاستمداران و سر و سامان دادن به بحران فعلی ناگزیر به تشکیل قدرت سیاسی سوم هستیم.

پرویز مشرف گفت: نمی‌توانم درباره به موقع برگزار شدن انتخابات یا برگزاری انتخابات زود هنگام اظهار نظر کنم اما اطمینان می‌دهم که مردم نگران نباشند زیرا ارتش و دادگاه کشور را نجات می‌دهند.

پرویز مشرف اظهار داشت: به علت بی‌کفایتی دولت‌های سیاسی مردم مجبور می‌شوند به ارتش رجوع کنند اما به کودتا اعتقادی ندارم و سیستم اداره کشور باید اصلاح شود.

وی افزود: سیاست موروثی و سنتی در پاکستان باید به اتمام برسد و زمان تغییر در سیاست‌های کشور فرا رسیده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *