صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

دستگیری ۳۹۶ متهم فراری با اجرای طرح ذوالفقار ۳

۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷:۰۱
کد خبر: ۳۶۵۰۲۴
فرمانده انتظامی اصفهان از اجرای طرح ذوالفقار ۳ با هدف دستگیری محکومان و متهمان فراری خبر داد و گفت: در این طرح تعداد ۳۹۶ نفر از مجرمان تحت تعقیب محاکم قضائی دستگیر شدند.

به گزارش گروه جامعه ،سردار مهدی معصوم بیگی اظهار داشت: طرح بزرگ ذوالفقار ۳، از سلسله اقدامات قرارگاه عملیاتی اقدام و عمل است که در راستای دستگیری و جلب محکومان و متهمان فراری در انتظامی استان به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این طرح که حدود یک ماه کار شناسایی و ۴۸ ساعت کار میدانی، عملیاتی و انتظامی صورت گرفت ۶۳ تیم مجرب در سطح استان به کارگیری شدند و ۳۹۶ نفر از مجرمان و محکومانی که فراری بودند شناسایی و دستگیر شدند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد:این طرح با سه هدف پیشگیری از جرم، تکمیل کردن چرخه رسیدگی و دادرسی که بسیار مهم است و احقاق حقوق متضررین به اجرا گذاشته شد.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه جرایم این افراد متنوع و در حوزه سرقت و دیگر جرایم است گفت: پیامی که طرح مذکور برای همه مجرمان و خلافکاران دارد این است که بدانند پلیس در احقاق حقوق مردم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کند و مجرمان را در هر کجایی که پنهان شوند با قدرت دستگیر و تحویل قانون می‌دهد.

وی افزود: این طرح از سلسله طرح‌های تاثیر گذار در پیشگیری از جرم است که ادامه خواهد یافت و لازم است از همه مسئولان اجرای احکام دستگاه قضا در سطح استان تقدیر و تشکر کنم که کمال همکاری را با ماموران انتظامی در اجرای موفق این طرح داشتند.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *