صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

جذب مخاطب برای کانال تلگرامی با سوءاستفاده از عکس یک زن/ مدیر کانال دستگیر شد

۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰:۴۴
کد خبر: ۳۵۴۸۶۷
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب یزد گفت: مرد ۳۲‌ ساله‌ای که با ارسال پیامک‌های انبوه و معرفی خود به نام یک زن به جذب مخاطب اقدام می‌کرد، شناسایی و دستگیر شد.

علی اکبر شمس دادستان عمومی و انقلاب یزد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی گفت: مرد ۳۲‌ساله‌ای که با ارسال پیامک‌های انبوه و معرفی خود به نام یک خانم به جذب مخاطب اقدام می‌کرد، شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: این شخص با سوء استفاده از عکس یک خانم و ارسال پیام‌های تلگرامی، به جذب مخاطب می‌پرداخت و کانال خود را نیز با محتوای عمومی و اخبار مدیریت می‌کرد.

دادستان یزد اظهار کرد: این متهم به هیچ اطلاعات شخصی و بانکی افراد دست نیافته است و تنها انگیزه اش از این کار جذب مخاطب برای کانال بوده است.

این مقام قضایی بر ضرورت دقت شهروندان در مواجه با پیام‌های مشکوک تأکید کرد و بیان داشت: باید در فضای مجازی نسبت به پیام‌های مشکوک دقت نظر داشت و موارد سوء استفاده‌های احتمالی را به مقامات مرتبط اطلاع داد.

دادستان عمومی وانقلاب یزد تصریح کرد: کانال موصوف در حال حاضر در اختیار پلیس فتا است و متهم دستگیر شده با صدور دستورات قضایی تحت بازجویی پلیس فتا قرار دارد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *