صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

طوفان ایرما زندگی در فلوریدا را مختل کرد؛برق 170 هزار منزل مسکونی قطع شد

۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۷:۵۶
کد خبر: ۳۴۷۲۳۳
همزمان با نزدیک شدن طوفان ایرما به ایالت فلوریدا زندگی در بخش‌هایی از این ایالت مختل شده و در حال حاضر برق 170 هزار منزل مسکونی قطع شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل ، همزمان با نزدیک شدن طوفان ایرما به ایالت فلوریدا زندگی در بخش‌هایی از این ایالت مختل شده و در حال حاضر برق 170 هزار منزل مسکونی قطع شده است.

در حال حاضر مرکز طوفان در 90 مایلی جنوب شرق کی‌وست قرار دارد و مرکز برق منطقه‌ای فلوریدا در وبسایت خود اعلام کرده است که بیش از نیمی از منازلی که برق آنها قطع شده در منطقه «میامی-دید» قرار دارند؛ منطقه‌ای که پیش از این دستور تخلیه به 600 هزار نفر ابلاغ شده است.

همچنین پیش‌بینی شده است که میلیون‌ها نفر در منطقه از برق محروم خواهند شد.

طوفان ایرما که با سرعت 240 کیلومتر بر ساعت در حال نزدیک شدن به ایالت فلوریدا است پیش از این منطقه کارائیب را در نوردیده است.

علاوه بر کشته شدن 24 نفر در اثر طوفان خسارات زیادی نیز به منطقه کارائیب وارد شده که کارشناسان میزان این خسارات را 10 میلیارد دلار تخمین زده‌اند.

روز گشته نیز طوفان ایرما کوبا را درنوردید و باعث به وجود آمدن خسارت گسترده‌ای در این منطقه شد.

همزمان با نزدیک شدن طوفان ایرما به ایالت فلوریدا مقامات این ایالت به 6 میلیون نفر از ساکنان این ایالت دستور تخلیه منازل مسکونی را داده و از آنها خواسته‌اند تا به مناطق امن پناه ببرند.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *