صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

کاهش 50 درصدی شرکت افراد در کمپین های ضد حجاب / 70 درصد زنان حجاب را قبول دارند

۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹:۰۲
کد خبر: ۳۴۶۰۲۳
معاون اججتماعی نیروی انتظامی گفت: افراد شرکت کننده در کمپین چهارشنبه های سفید 50 درصد کاهش یافته اند.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه ،سردار سعید منتظرالمهدی روز سه شنبه در حاشیه مراسم اختتامیه مراسم چادرهای آسمانی، در جمع خبرنگاران در مورد کمپین های ضد حجاب،گفت: فضای مجازی توسط پلیس فتا رصد می شود و نبض فضای مجازی بدون شک در اختیار پلیس فتا است. در حال حاضر براساس رصدهای انجام شده 50 درصد از میزان افرادی که در کمپین های ضد حجاب حضور داشتند، کاسته شده است. امیدواریم با اقدامات فرهنگی و رصد فعالیت هنجارشکنان در شبکه های مجازی این کمپین ها برچیده شوند. 

وی با اعلام اینکه قوام هر جامعه به هنجار مدار بودن اعضای آن است، تاکید کرد: خوشبختانه هنجار های اجتماعی کشور ما مبتنی بر مذهب و فرهنگ فنی ایرانی- اسلامی است. 

منتظر المهدی از پایبندی 70 درصد زنان کشور به حجاب خبر داد و افزود: خوشبختانه پیمایش های پلیس نشان می دهد حجاب در کشور ما ارزش است و ما سعی کرده ایم وظیفه خود را به درستی انجام دهیم. از قوه قضائیه به خاطر همراهی اش با پلیس و فعالیت هغای خوبی که در این حوزه انجام داده است، تشکر می کنیم. 

به گفته معاون اجتماعی پلیس، 27 دستگاه در حوزه عفاف و حجاب دارای مسئولیت هستند و ما به عنوان آخرین ایستگاه در این حوزه هستیم. معتقد هستیم اقدامات در حوزه عفاف و حجاب سلبی نیست. 

انتهای پیام/ 

 


برچسب ها: حجاب منتظرالمهدی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *