صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

سه شنبه؛ جلسه اضطراری کمیسیون آموزش مجلس برای رسیدگی به سانحه واژگونی اتوبوس دانش‌آموزان هرمزگانی

۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۹:۴۶
کد خبر: ۳۴۵۱۴۶
دسته بندی‌: سیاست ، مجلس و دولت
کمیسیون آموزش مجلس روز سه شنبه هفته جاری برای رسیدگی به سانحه واژگونی اتوبوس دانش‌آموزان هرمزگانی جلسه اضطراری با حضور بطحایی تشکیل خواهد داد.

به گزارش گروه سیاسی ، محمد مهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش مجلس در پی سانحه واژگونی اتوبوس دانش‌آموزان دختر هرمزگانی، با ارسال دعوتنامه‌ای به وزیر آموزش و پرورش خواستار حضور وی در جلسه اضطراری این کمیسیون و ارائه گزارش در خصوص این حادثه شد.

در متن این دعوتنامه آمده است:

جناب آقای بطحایی

وزیر محترم آموزش و پرورش

با سلام و احترام

خبر درگذشت و مصدوم شدن تعدادی از دانش آموزان فرزانگان هرمزگانی و سرپرستانشان در حادثه واژگونی یک دستگاه اتوبوس باعث تأسف و تأثر فراوان شد. حادثه‌ای تلخ که دردی جانکاه در دل‌ها نشاند. از درگاه خداوند رحمان برای جان باختگان علو درجات و بازماندگان صبر جمیل و برای مصدومین، بهبودی و شفای عاجل مسئلت دارم.

بی‌تردید وقوع این حادثه و حوادثی از این نوع، منجر به ضایعات جبران‌ناپذیر و آثار جدی برای یکایک مردم شریف جامعه می‌گردد و نیازمند تمهیداتی است که این کمیسیون به نمایندگی از ملت شریف، خواستار اجرای کامل آن می‌باشد.

از حضرتعالی انتظار بررسی علت بروز سانحه و نیز دلایل افزایش ابعاد و تلفات ناشی از آن را داریم. لذا دعوت می‌گردد در جلسه‌ای که جهت ارائه گزارش کامل موارد فوق شامل علل بروز سانحه و اقدامات صورت گرفته در روز سه‌شنبه مورخ 14/06/96 ساعت 9:30 در محل کمیسیون برگزار می‌شود حضور بهم رسانید./



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *