صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

راه اندازی مراکز ملاقات کودکان طلاق با والدین در گلستان

۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹:۳۵
کد خبر: ۳۴۴۱۱۹
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گلستان گفت: مراکز ملاقات کودکان طلاق با والدین با هدف ایجاد شرایط مناسب برای والدین و کودکان فرزند طلاق در گلستان راه‌اندازی می‌شود.

حجت الاسلام مهدی قاسمی وناجمی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی گفت: مراکز ملاقات کودکان طلاق با والدین با هدف ایجاد شرایط مناسب برای والدین و کودکان فرزند طلاق در گلستان راه‌اندازی می‌شود.

وی اظهار کرد: اکنون این ملاقات‌ها در کلانتری‌ها انجام می‌شود که با توجه به شلوغی و نوع رفت و آمد‌های صورت گرفته در کلانتری‌ها، محیط مناسبی برای کودکان نیست.

حجت الاسلام قاسمی افزود: برای نخستین گام این مراکز در آینده‌ نزدیک در گرگان، آق قلا، علی آباد کتول، کردکوی و گنبدکاووس راه اندازی خواهد شد.

این مقام مسئول گفت: در این مراکز‏ هنگام جابجایی کودکان به والدین، مددکار و مشاور نیز حضور دارند و سلامت روحی و روانی و وضعیت والدین و کودکان را پایش می‌کنند.

معاون اجتماعی دادگستری گلستان بیان کرد: والدینی که پس از طلاق برای زمان و مکان تحویل فرزندان دچار مشکل هستند باید با نظارت مرجع انتظامی، در مکانی که از سوی دادگاه تعیین می‌شود کودکان را تحویل بگیرند.


انتهای پیام /



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *