صفحه نخست

هفته قوه قضاییه

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

صفحات داخلی

واکنشی که «اوباما» را رکورد دار لایک در توئیتر کرد+عکس

۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۴:۴۶
کد خبر: ۳۳۹۷۳۳
تجمع یک گروه از راستگرایان افراطی در شهر «شارلوتزویل» در ایالت ویرجینیا و حضور مخالفان گروه های نژادپرست در مقابل، به درگیری و کشته و زخمی شدن سه تن و مجروح شدن ۳۵ تن انجامید، باراک اوباما رئیس جمهور پیشین آمریکا به این اتفاق واکنش نشان داد.

به گزارش گروه فضای مجازی ، تجمع یک گروه از راستگرایان افراطی در شهر «شارلوتزویل» در ایالت ویرجینیا و حضور مخالفان گروه های نژادپرست در مقابل، به درگیری و کشته و زخمی شدن سه تن و مجروح شدن ۳۵ تن انجامید، باراک اوباما رئیس جمهور پیشین آمریکا به این اتفاق واکنش نشان داد.

باراک اوباما در واکنش به حوادث شهر Charlottesville، توئیتی منتشر کرد که تا کنون نزدیک ۳ میلیون نفر آن را لایک کرده و بالغ بر یک میلیون نفر آن را ری توئیت کرده‌اند.

اوباما در توئیت خود نوشته است: هیچ شخصی در زمان تولد با تنفر از دیگران به علت رنگ پوست، سابقه یا مذهب آن‌ها به دنیا نمی‌آید.

هرچند از نظر بازنشر این تویئت در رده پنجم قرار گرفته اما تیم توئیتر تایید کرده که توئیت باراک اوباما پرلایک‌ترین پست این شبکه اجتماعی از زمان افتتاح تا کنون است.

تعداد لایک‌های این توئیت همچنان در حال افزایش است.

 

 

 

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.

منبع: کلیک



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *