صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

فروش «اردک پلاستیکی زرد حمام» در جالب ترین شکل ممکن!

۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۹:۵۱
کد خبر: ۳۳۹۳۰۸
داستان این فروشگاه از یک مغازه ی عادی فروش اسباب بازی شروع می شود، اما بعد از مدتی فروشنده متوجه می شود که مردم و به خصوص گردشگران خارجی از اردک پلاستیکی خیلی خوششان می آید، پس تصمیم می گیرد که یک فروشگاه تخصصی برای اردک ها باز کند و از شدت شور و علاقه از یک هنرمند هم برای طراحی های خلاقانه کمک می گیرد.

به گزارش گروه فضای مجازی ، اردک پلاستیکی زرد رنگ حمام را بیشتر در تلویزیون دیده ایم تا در دنیای اطرافمان. در واقع این اردک ها عروسک هایی هستند که در وان حمام برای بازی کردن و یا زیبایی قرار داده می شوند. شاید اگر کسی بخواهد یک مغازه ی اسباب بازی فروشی باز کند یک درصد ذهنش هم به ایده ی فروش اردک پلاستیکی زرد حمام نیفتد، اما یک فروشگاه لاکچری و بزرگ در آمستردام هلند به این ایده ی عجیب پر و بال داده و بزرگترین فروشگاه فروش اردک پلاستیکی را باز کرده است. اسم این فروشگاه «The Duck Store» است.

 داستان این فروشگاه از یک مغازه ی عادی فروش اسباب بازی شروع می شود، اما بعد از مدتی فروشنده متوجه می شود که مردم و به خصوص گردشگران خارجی از اردک پلاستیکی خیلی خوششان می آید، پس تصمیم می گیرد که یک فروشگاه تخصصی برای اردک ها باز کند و از شدت شور و علاقه ای که داشته  از یک هنرمند هم برای طراحی های خلاقانه کمک می گیرد.

او بر روی در یکی از مغازه هایش نوشته: «اردک پلاستیکی مرز ندارد، بین مردم تبعیض قائل نمی شود، هیچ وابستگی سیاسی ندارد، التیام بخش شما است و استرس تان را کم می کند، این اردک ها دوستان نرم و با حال برای همه ی لحظه هایتان هستند». فروشگاه اردک در ونیز، بارسلونا، فلورانس، تورین و مالورکا هم شعبه دارد و با استقبال گسترده ای مواجه شده است.

 


: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.

 

 


برچسب ها: اردک نوستالژی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *