صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

تقدیر فرماندهان از تلاش‌های سازمان قضایی مازندران در آموزش نیروهای مسلح

۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳:۲۳
کد خبر: ۳۳۹۲۳۷
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
در جلسه شورای استانی پیشگیری از وقوع جرم نیروهای مسلح مازندران از تلاش‌های سازمان قضایی مازندران تقدیر شد.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، یه نقل از سازمان قضایی نیروهای مسلح، جلسه شورای استانی پیشگیری از وقوع جرم نیروهای مسلح مازندران برگزار شد.

در این جلسه که رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح، دادستان نظامی و فرماندهان ارشد نیروهای مسلح استان حضور داشتند، حاضران به بیان فعالیت ها و دیدگاه های خود در زمینه پیشگیری از وقوع جرم در یگان های نظامی و انتظامی پرداختند.

کاهش جرایم؛ حاصل تلاش فرماندهان و تعامل با سازمان قضایی


دادستان نظامی استان مازندران نیز در این جلسه گفت:کاهش جرایم نیروهای مسلح استان به همت و تلاش فرماندهان در زمینه پیشگیری و همکاری بسیار خوب یگان ها با سازمان قضایی نیروهای مسلح حاصل شده است.


حجت الاسلام محمداسماعیل زارعی تصریح کرد: در مجامع استانی پیشگیری از وقوع جرم از مرحله آسیب شناسی و دستیابی به راه کارها عبور کرده ایم و به مرحله اقدام و عمل رسیده ایم.


وی تأکید کرد: باید راهکارهایی عملیاتی شود که امکان تحقق در یگان مربوطه با توجه به شرایط محیطی و بومی فراهم باشد وگرنه بدون توجه به این مسائل، اجرای راهکارها ناقص خواهد ماند و به جای کاهش، شاهد افزایش جرایم خواهیم بود.


این مقام قضایی با اشاره به اینکه کاهش جرایم نیروهای مسلح رابطه مستقیم با حضور مدرسین سازمان قضایی استان در سطح یگان ها دارد، اضافه کرد: امیدواریم با اجرای دقیق تقویم آموزشی همانند گذشته شاهد کاهش جرایم در یگان ها باشیم.


وی در ادامه، ضمن توصیه به فرماندهان در ارتباط با جدی شمردن تشکیل کمیسیون های تخصصی در یگان ها اضافه کرد: شخص فرمانده حتماً در این کمیسیون ها شرکت کند چرا که نتایج آن در شورای فصلی و نهایتاً مجمع سالانه اثرگذار خواهد بود.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *