صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

صادرات محصولات پتروشیمی به ترکیه به روال برگشت

۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱:۳۰
کد خبر: ۳۳۶۹۶۷
دسته بندی‌: اقتصاد ، اقتصاد ایران
انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی گفت: در روند صادرات محصولات پتروشیمی مشکلی به معنای حبس پول پتروشیمی ها در ترکیه نبوده و مشکل تأییدیه کنسولی فاکتورهای صادرکنندگان پتروشیمی در حال حاضر برطرف شده است.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، احمد مهدوی در خصوص حبس پول پتروشیمی در ترکیه گفت: مشکلاتی که در مسیر صادرات محصولات پتروشیمی است ناشی از نبود شناخت کافی از مشکلات پیش روی این صنعت است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مشکلات پیش آمده با کشور ترکیه برطرف شده، عنوان کرد: در روند صادرات محصولات پتروشیمی مشکلی به معنای حبس پول پتروشیمی ها در ترکیه نبوده و مشکل تأییدیه کنسولی فاکتورهای صادرکنندگان پتروشیمی در حال حاضر برطرف شده است.

مهدوی در خصوص مشکلات پیش آمده بر سر صادرات محصولات پتروشیمی به کشور چین نیز گفت: انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی تصریح کرد: در ظاهر تمام مشکلات برطرف شده و با پیگیریهای مستمر انجام شده با کمک بانک مرکزی و وزارت خارجه و سازمان سرمایه گذاری‌های خارجی اقدامات اولیه آن برطرف شده است. فقط باید در این میان به این نکته توجه داشت که از ایجاد التهاب در فضا ی اقتصادی جلوگیری شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *