صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

۶۷ زندانی جرائم غیر عمد از زندان‌های استان کرمان آزاد شدند

۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳:۵۵
کد خبر: ۳۳۳۸۶۱
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان کرمان از آزادی ۶۷ نفر مددجوی واجد شرایط جرائم غیر عمد جمعا با پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۵۸۱ میلیون تومان از ابتدای سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضای ، یدالله موحد در جلسه هیات امناء ستاد دیه نمایندگی استان کرمان که در محل سالن کنفرانس شهید بهشتی حوزه ریاست دادگستری این استان برگزار شد، اظهار داشت: ۶۷ نفر مددجوی واجد شرایط جرائم غیر عمد جمعا با پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۵۸۱ میلیون تومان از ابتدای سال جاری از زندان‌های استان آزاد شدند.

وی با اشاره به برپایی ۳۳ جشن گلریزان ویژه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اظهارکرد: خیرین کرمانی در جشن‌های گلریزان سال جاری بالغ بر ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان متعهد و از این مبلغ تاکنون ۸۰۰ میلیون تومان وصول شده است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: از این اقدام خداپسندانه مردم شریف استان کرمان به ویژه افرادی که با پرداخت بخشی از اموال خود برای ر‌هایی زندانیان در بند وگرفتار و بازگشت آن‌ها به آغوش خانواده قدم مثبتی برداشته اند، تشکر و قدردانی می‌شود.

وی بر تقدیر از خیران شرکت کننده در جشن‌های گلریزان و دست اندرکاران این جشن‌ها نیز تاکید کرد و گفت: برنامه ریزی‌ها در این زمینه در دست انجام است.

انتهای پیام /


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *