صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

کشف ۳ کیلوگرم شیشه از یک دستگاه اتوبوس

۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴:۳۸
کد خبر: ۳۳۲۷۶۱
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی وانقلاب شهرستان ریگان از کشف ۳ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه در یک دستگاه اتوبوس عبوری خبر داد.
امین سلطانی زرندی در گفت وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی از کشف ۳ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه در یک دستگاه اتوبوس عبوری خبر داد.

وی گفت: متهم اصلی پرونده قصد انتقال این محموله مواد مخدر صنعتی را از شهرستان چابهار به استان فارس داشت که با هوشیاری ماموران انتظامی موفق به اجرای نقشه شوم خود نگردید.

بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ریگان تصریح کرد:پس از ایجاد تور ایست بازرسی در محور مواصلاتی زاهدان به کرمان حسب دستور مقام قضائی و پس از بازرسی از یک دستگاه اتوبوس مسافربری مقدار یک کیلوگرم مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه که به طور ماهرانه‌ای در زیر صندلی راننده جاسازی شده بود کشف شد.

این مقام قضائی ادامه داد:پس از انتقال این وسیله نقلیه عمومی به پارکینگ وبازرسی مجدد میزان ۲ کیلوگرم شیشه از داخل داشبورد اتوبوس کشف شد.

وی با بیان اینکه در این رابطه یک متهم از اتباع افغانستان دستگیر شده است افزود:تحقیقات تکمیلی در جهت دستگیری سایر متهمان پرونده در شعبه اول بازپرسی ادامه دارد.

انتهای پیام /


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *