صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

ورود موشک‌‌های هایپرسونیک به ناوگان روسیه/روبات‌های جنگی به ارتش روسیه اضافه شدند+تصاویر

۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰:۰۱
کد خبر: ۳۳۱۰۲۳
دولت روسیه اعلام کرده است که سال 2025 نیروی دریایی این کشور به موشک‌های هایپرسونیک و روبات‌های جنگی مجهز خواهد شد.

به گزارش گروه بین‌الملل ، دولت روسیه اعلام کرده است که سال 2025 نیروی دریایی این کشور به موشک‌های هایپرسونیک و روبات‌های جنگی مجهز خواهد شد.

خبرگزاری تاس گزارش داد که تا سال 2025 زیردریایی‌ها و نیز نیروهای ساحلی و زمینی روسیه به موشک‌های بالستیک با دقت بسیار بالا مجهز خوهند شد.

تاس گزارش داد: در راستای دستور رئیس جمهور روسیه در راستای چشم‌انداز نیروی دریایی تا سال 2030، بعد از سال 2025 موشک‌های مافوق صوت و روبات‌های چند منظوره نظامی مانند وسایل بدون سرنشین دریایی به خدمت ناوگان ارتش روسیه در خواهند آمد.

بر اساس این سند برنامه طولانی مدتی در راستای ساخت ناو هواپیمابر پیشرفته، کشتی جنگی، روبات‌های جنگی دریایی با اهداف پشتیبانی و جنگی برنامه‌ریزی شده است.

تاس نوشت: بنا به این سند تا سال 2030 ارتش روسیه باید در تمامی جهت‌های راهبردی دارای ناوگان متعادل و قدرتمند باشد و این ناوگان باید در محدوده دریایی نزدیک(200 تا 500 مایل)، محدوده دریایی دور(500 تا 1000 مایل) و محدوده اقیانوس‌ها عملیاتی باشند.

علاوه بر این بر اساس سند  مذکور تا سال 2030 ناوگان دریایی و نیروهای ساحلی باید به تمامی سلاح‌های با دقت بالا و انواع تجهیزات پشتیبانی تجهیز باشند.

 

 

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *