صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

تهدید زندگی مردم با 8 هزار کانال ضدامنیتی/ برگزاری دو جلسه در کمیسیون امنیت ملی

۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲:۲۵
کد خبر: ۳۲۹۵۸۶
دسته بندی‌: سیاست ، مجلس و دولت
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه 8 هزار کانال ضد امنیتی زندگی مردم را تهدید می‌کند، گفت: حق قانونی ما است که اجازه ندهیم یک مجرم به فعالیت خود ادامه دهد.

سیدحسین  نقوی‌حسینی  در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی با اشاره به اظهارات دبیرکارگروه تعین مصادیق محتوای مجرمانه در شناسایی 8 هزار کانال ضدامنیتی در کشور گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دو مرتبه در رابطه با این موضوع با مسئولین در حوزه‌های مخابراتی و امنیتی جلسه برگزار کرده است.


وی با بیان اینکه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درپی این جلسات دیدگاه های خود را به مسئولین منتقل کرده است، افزود: معتقدم این ادعا در شناسایی 8 هزار کانال ضد امنیتی، ادعای درستی است. بالاخره این کانال‌ها زندگی مردم را تهدید می‌کند.


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی  مجلس با بیان اینکه کانال‌های ضد امنیتی چارچوب‌های اجتماعی جامعه را تهدید می‌کنند، تأکید کرد: ما به هیچ وجه نگفته‌ایم که این کانال‌ها را ببندند بلکه گفته ایم که با متخلفین و مجرمین برخورد قانونی صورت گرفته و کانال‌های آنها بسته شود لذا این حق قانونی ما است که اجازه ندهیم یک مجرم به فعالیت خود ادامه دهد.


این نماینده مجلس در پایان خاطر نشان کرد: مسئله کانال‌های ضد امنیتی قطعا موضوعی است که کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس آن را مجددا مورد بررسی و پیگیری قرار خواهد داد.

 

 


برچسب ها: قانون مجرم کانال مج

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *