صفحه نخست

هفته قوه قضاییه

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

صفحات داخلی

سوختن 900 خودرو و دستگیری 370 نفر در اعتراضات روز استقلال فرانسه+تصاویر

۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۰:۱۵
کد خبر: ۳۲۹۳۲۱
دسته بندی‌: بین الملل- جهان ، عمومی
مقامات فرانسه اعلام کردند که در اعتراضات و خشونت‌های روز استقلال در این کشور حدود 900 خودرو به آتش کشیده شده و 370 نفر نیز از سوی پیلس دستگیر شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل ، مقامات فرانسه اعلام کردند که در اعتراضات و خشونت‌های روز استقلال در این کشور حدود 900 خودرو به آتش کشیده شده و 370 نفر نیز از سوی پیلس دستگیر شدند.

بر اساس اعلام مقامات این کشور در طول 2 روز مراسم به مناسبت روز استقلال در این کشور و وقوع تظاهرات و درگیری، 368 نفر از سوی پلیس دستگیر و 897 خودرو نیز به آتش کشیده شدند.

این آمار و اطلاعات روز شنبه از سوی وزارت کشور فرانسه منتشر شده و نشان دهنده این است که تعداد بازداشت‌ها در مقایسه با سال گذشته کاهش یافته است.

بر اساس گزارش وزارت کشور فرانسه در جشن‎های روز 13 و 14 جولای سال گذشته 577 نفر دستگیر شده بودند که سال جاری این آمار کاهش داشته است.

دونالد ترامپ نیز در جشن روز استقلال فرانسه حضور داشت و ان.بی.سی پیش از این در این باره نوشت: همه ساله مردم فرانسه در روز استقلال این کشور همکاری واشنگتن-پاریس را نیز گرامی می‌دارند اما به نظر می‌رسد که حضور ترامپ همه چیز را تغییر خواهد داد.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *