صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

آیت الله جنتی از مردم برای خلق حماسه 22 بهمن تشکر کرد

۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۷:۴۷
کد خبر: ۳۲۸۸۴
دسته بندی‌: سیاست ، عمومی
خبرگزاری میزان: آیت الله احمد جنتی، نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور پیامی خطاب به مردم ایران اسلامی از خلق حماسه ملی در آوردگاه 22 بهمن سال 1393؛ تقدیر و تشکر کرد.

: آیت الله احمد جنتی، نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور پیامی خطاب به مردم ایران اسلامی از خلق حماسه ملی در آوردگاه 22 بهمن سال 1393؛ تقدیر و تشکر کرد.


به گزارش به نقل از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دراین پیام آمده است : سی و ششمین سال ولادت «انقلاب اسلامی ایران» در حالی با حلاوت و شیرینی خاص خود در کمال شکوه و افتخار برگزار شد که شاهد حضور گسترده، انقلابی، با نشاط و شاداب ملت فهیم و بصیر ایران در راهپیمایی شکوهمند یوم الله 22 بهمن بودیم.

در ادامه آمده است : خلق حماسه وحدت و اتحاد و ایستادگی «خانواده بزرگ ایرانیان» در دفاع از آرمان ها و دستاوردهای سترگ امام راحل و انقلاب اسلامی و حمایت از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و بصیرت و موقعیت شناسی ملی ستودنی بود.

آیت الله جنتی می افزاید : حضور حماسی، وحدت آفرین، عزت بخش و دشمن شکن مردم آگاه و بصیر ایران اسلامی، در راهپیمایی شکوهمند و تحسین برانگیز یوم الله 22 بهمن ماه، نشانه لبیک ملت به دعوت مقام معظم رهبری و مراجع عالیقدر تقلید به حضور مومنانه که جلوه ارزشمند و ماندگار دیگری است از نمایش عظمت و اقتدار ملی ایرانیان و پافشاری بر حقوق مسلم ملی و حمایت از تیم مذاکره کننده ایرانی است.

در پایان آمده است : بر خود فرض دانسته از خلق این حماسه ملی در آوردگاه 22 بهمن، و از اینکه بار دیگر توفیق صدور موفقیت آمیز پیام انقلاب اسلامی و حضور در شعاع انوار نهضت عظیم الهی ـ اسلامی حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) را نصیب ما و ملت شجاع و آگاه ایران بزرگ کرد، خداوند قادر متعال را شاکر و سپاسگزاریم و همه این شور و شعور ملت را پاس می داریم.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *