صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

۷۳ هزار نفر از دانشگاهیان برای اعزام به عتبات ثبت نام کردند

۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰:۰۲
کد خبر: ۳۲۷۷۶۷
رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: بیش از ۷۳ هزار نفر از دانشگاهیان تاکنون برای اعزام به عتبات ثبت نام کردند.

به گزارش گروه جامعه ،حجت الاسلام  سید محمد رضا فقیهی گفت: با توجه به آغاز ثبت نام عتبات دانشگاهیان از ۱۰ تیر ماه در سایت لبیک و بعد از گذشت ۹روز از آغاز ثبت نام تاکنون، بیش از ۷۳ هزار نفر از دانشگاهیان در سامانه ثبت نام ستاد مشخصات خود را وارد کرده اند و درخواست اعزام به عتبات داشته اند.

وی گفت: ثبت نام عتبات دانشگاهیان تا تاریخ ۲۲ تیر ۹۶ در سایت لبیک ادامه خواهد داشت و دانشگاهیان علاقمند به اعزام عتبات عالیات می توانند جهت ثبت نام به سایت لبیک به نشانیwww.labbayk.ir مراجعه کنند.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در خصوص بیشترین گروه ثبت نامی دانشگاهیان برای سفر به عتبات تا این لحظه گفت: بیشترین گروه ثبت نام کنندگان این دوره تا به امروز را متاهلین و بعد پسران و دختران دانشجو تشکیل می‌دهند.

فقیهی گفت: قرعه کشی عتبات به صورت اینترنتی در سراسر کشور انجام خواهد شد که تاریخ اعلام نتایج از سایت لبیک به اطلاع ثبت نام کنندگان خواهد رسید.

وی افزود: پنج گروه شامل اساتید، کارمندان دانشگاهی، دانشجویان مجرد پسر، دانشجویان مجرد دختر و دانشجویان متاهل در این سفر معنوی حضور دارند.

فقیهی اظهار داشت: برنامه های متنوعی با همکاری بعثه مقام معظم رهبری، سازمان حج و شرکت شمسا برای دانشگاهیان در کربلا تدارک دیده ایم که از جمله آنها، اولین سلام، همایش احلی من العسل، آشنایی با روایت گری های عاشورا، حرشناسی و ارائه بسته های فرهنگی است.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان یادآور شد: در نجف اشرف نیز برنامه های متنوعی برای زائرین دانشگاهی همچون بازدید از بیت امام خمینی (ره)، کتابخانه علامه امینی، صافی صفا و ... در دستور کار قرار دارد.

به گزارش مهر، ثبت نام عتبات دانشگاهیان از روز ۱۰تیر ماه در سایتwww.labbayk.irآغاز شده است و تا ۴ روز دیگر یعنی ۲۲ تیر ماه در سایت لبیک ادامه خواهد داشت.

اعزام دانشگاهیان در هفدهمین دوره عتبات از مرداد ماه سال جاری آغاز و تا آبان ماه ادامه خواهد داشت و در این مدت حدود ۱۴ هزار نفر به عتبات عالیات اعزام می شوند.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *