صفحه نخست

هفته قوه قضاییه

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

صفحات داخلی

آغاز ثبت درخواست مهمانی و انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد از فردا

۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷:۳۹
کد خبر: ۳۲۷۳۷۹
مدیرکل دانشجویی دانشگاه آزاد گفت: دانشجویان متقاضی انتقال یا مهمانی این دانشگاه می‌توانند از فردا ۲۰ تیر به مدت یک ماه درخواست خود را در سامانه منادا ثبت کنند.

به گزارش گروه جامعه ،علیرضا صامت گفت: دانشجویان متقاضی انتقال دائم یا مهمانی می‌توانند از فردا  تا 20 مرداد به سامانه منادا به نشانی www.monada.iau.ir مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند.

وی افزود: متقاضیان نقل و انتقال دانشجویی، پس از ثبت درخواست در سامانه منادا می‌توانند از طریق این سایت پیگیر درخواست خود شوند و از مراجعه حضوری به سازمان مرکزی خودداری کنند چراکه تنها به درخواست‌هایی که در این سامانه ثبت شده باشد پاسخ داده می‌شود.

مدیرکل دانشجویی دانشگاه آزاد اظهار داشت: نتایج درخواست‌های نقل و انتقال پیش از شروع ثبت‌نام نیمسال اول96-97 به اطلاع دانشجویان خواهد رسید و نقل و انتقال‌های دانشجویی مطابق با آیین‌نامه قبلی انجام می‌شود.

صامت ازایجاد تسهیلاتی برای خانواده شهدا، رزمندگان و ایثارگران خبر داد و گفت: طبق بند ۲ آیین نامه نقل و انتقالات، جانبازان بالای ۵ درصد (به همراه فرزندان و همسرشان)، رزمندگانی که بیش از ۶ ماه در جبهه حضور داشتتند (به همراه فرزندان و همسرشان) و خواهر و برادر شهید می‌توانند از امتیاز مهمانی استفاده کنند.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *