صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

کشف محموله یک هزار و 800 کیلویی مرفین در کامیون حمل فرآورده‎های گوشتی + عکس

۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵:۴۹
کد خبر: ۳۲۷۰۵۰
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی وانقلاب شهرستان بم از کشف یک محموله سنگین یک هزار و 800 کیلوگرمی مواد مخدر از نوع مرفین از داخل یک کامیون مخصوص حمل فرآورده‎های گوشتی خبر داد.

محمدضیاالدینی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ،  از کشف یک محموله سنگین یک هزار و800کیلوگرمی مواد مخدر از نوع مرفین از داخل یک کامیون مخصوص حمل فرآورده های گوشتی خبر داد و گفت: در این رابطه یک قاچاقچی به نام (ر.ز) اهل بیرجند دستگیر شده است.

 

وی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: این محوله سنگین مواد مخدر از شهرستان ایرانشهر در استان سیستان و بلوچستان به مقصد تهران بارگیری شده بود که باهوشیاری ماموران انتظامی در شرق استان کرمان متوقف گردید.

 


این مقام قضائی تصریح کرد:طی یکسری اقدامات اطلاعاتی از سوی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نرماشیر یک دستگاه کامیون مخصوص حمل فرآورده های گوشتی در محور مواصلاتی زاهدان به کرمان متوقف می شود و پس از بازرسی کامیون ماموران موفق به کشف این محموله سنگین مواد مخدر که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود می شوند.

 


وی با اعلام اینکه پرونده در شعبه دوم بازپرسی دادسرای عمومی وانقلاب بم در حال رسیدگی است، تصریح کرد:در این رابطه یک متهم ساکن بیرجند دستگیر و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده است.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *