صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

هتک حیثیت در پی بدبینی به روابط کاری همسر

۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳:۵۱
کد خبر: ۳۲۶۹۴۸
زن جوان که پس از بد بینی به شوهرش موجب هتک حیثیت همکار او شده بود، شناسایی و دستگیر شد.
به گزارش خبرنگار گروه جامعه ،سرهنگ جواد جهانشیرى،گفت: خانمى با مراجعه به پلیس فتا و ارائه مرجوعه قضایى درخواست رسیدگى به شکوائیه خود را داشت.

وی افزود: شاکی در اظهارات اولیه خود به پلیس فتا استان چنین گفت، "مدتى است که از سراسر کشور با تلفن همراهم تماس گرفته و درخواست‌هایى براى ارتباط دوستى و آشنایى دارند و از آنجایى که شماره سیم کارت تلفن همراهم، مربوط به کارم است قادر نیستم تلفن خود را خاموش  یا سیم کارت خود را تعویض کنم.

سرهنگ جهانشیرى ادامه داد: با توجه به اظهارات شاکی رسیدگى به پرونده در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان قرار گرفت و در تحقیقات مقدماتى مشخص شد، فرد ناشناسى شماره تلفن شاکی را در سایت همسر‌یابى قرار داده و بررسى پیرامون شناسایى متهم آغاز شد. در اقدامات نهایى متهم شناسایى که با هماهنگى قضایى دستگیر و به مکان پلیس فتا استان منتقل شد.

رئیس پلیس فتای استان خراسان رضوی گفت: متهم که زنى ۳۶ ساله بود در رویارویى با مستندات موجود به جرم خود اعتراف کرد و بیان داشت شاکی براى انجام کارهاى ادارى با همسرم در ارتباط بود و من از ارتباط تلفنى آن‌ها رنج مى‌بردم و خیال مى‌کردم که همسرم به من خیانت مى‌کند و برای همین براى بدنام جلوه دادن شاکی و گرفتن انتقام از وى شماره تلفن همراهش را با عکس زیبایى که از اینترنت پیدا کردم در سایت همسریابى قرار دادم و اکنون از کار خود بسیار پشیمانم و تقاضاى بخشش دارم!

سرهنگ جهانشیرى تصریح کرد: مطابق قانون جرایم رایانه‌اى هرگونه مزاحمت و نشر اکاذیب جرم بوده و علاوه بر مجازات نقدى، مجازات حبس نیز از طرف قانون‌گذار در نظر گرفته شده‌است؛ لذا به کاربران فضاى سایبر توصیه مى‌گردد، مراقب افعال خود در این فضا باشند و فضاى سایبرى را دستمایه احساسات زودگذر و خصومت‌هاى شخصى نکنید.

انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *