صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

هامبورگ همچنان صحنه درگیری پلیس و مخالفان نشست گروه 20/بیش از 200 افسر پلیس زخمی شدند+تصاویر

۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲:۲۳
کد خبر: ۳۲۶۶۸۱
دسته بندی‌: بین الملل- جهان ، عمومی
در حالی که نشست گروه 20 در شهر هامبورگ در حال برگزاری است تظاهرات مخالفان این نشست با شدت بیشتری در حال پیگیری است و درگیری پلیس با مخالفان موجب وارد شدن خسارات زیادی به شهر هامبورگ و نیز زخمی شدن 213 افسر پلیس شده است.
به گزارش گروه بین‌الملل ، در حالی که نشست گروه 20 در شهر هامبورگ در حال برگزاری است تظاهرات مخالفان این نشست با شدت بیشتری در حال پیگیری است و درگیری پلیس با مخالفان موجب وارد شدن خسارات زیادی به شهر هامبورگ و نیز زخمی شدن 213 افسر پلیس شده است.



بر اساس گزارش رسانه‌های محلی درگیری شدید میان نیروهای پلیس و تعداد زیادی از تظاهرات کنندگان موجب ایجاد بی‌نظمی شدید در شهر شده است.



حدود 1500 افسر پلیس در سراسر شهر هامبورگ مستقر شده و در تلاش هستند تا موج اعتراضات گسترده علیه نشست گروه 20 در این شهر را خنثی کنند.



رسانه‌های آلمان گزارش دادند که بیش از 100 هزار نفر در سراسر هامبورگ در راستای مخالفت با برگزاری نشست گروه 20 در نقاط مختلف هامبورگ دست به اعتراض زده‌اند که با دخالت پلیس بسیاری از این تظاهرات‌ها به صحنه درگیری شدید میان معترضان و نیروهای پلیس تبدیل شده است.



یکی از سخنگویان پلیس آمار افسران پلیس که در این تظاهرات‌ها مصدوم شده‌اند را 213 نفر اعلام کرده و گفته است که انتظار می‌رود این آمار افزایش یابد.



آمار دقیقی از تعداد معترضانی که در این درگیری‌ها زخمی شده‌اند وجود ندارد اما 19 نفر دستگیر و 63 نفر در بازداشت به سر می‌برند.


 




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *