صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

بررسی لایحه کاهش ساعت کاری زنان شاغل، ماه آینده در صحن علنی

۰۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۲:۵۹
کد خبر: ۳۲۵۵
دسته بندی‌: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی از بررسی لایحه کاهش ساعت کاری زنان شاغل در خانه ملت خبر داد و گفت: این لایحه ماه آینده در صحن علنی مجلس بررسی می شود.
: عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی از بررسی لایحه کاهش ساعت کاری زنان شاغل در خانه ملت خبر داد و گفت: این لایحه ماه آینده در صحن علنی مجلس بررسی می شود.

شهلا میرگلوبیات در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی میزان در خصوص لایحه کاهش ساعت کاری زنان شاغل اداری اظهار کرد: این طرح در کمیسیون اجتماعی بررسی و مصوب شده است. بعد از این مرحله نیز به هیئت رئیسه ارائه شد.

به گفته وی این لایحه ماه آینده در صحن علنی مورد بررسی قرار می گیرد و پیش بینی می شود اگر از نظر مالی با مشکل روبرو نشود به تصویب مجلس خواهد رسید.

عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی ادامه داد: لایحه کاهش ساعت کاری زنان شاغل در راستای تحکیم خانواده و حمایت از زنان دارای شرایط خاص اجتماعی به تصویب رسیده است. در حقیقت ساعت کاری زنان سرپرست خانواده که دارای فرزند زیر 7 سال، فرزند معلول یا مبتلا به بیماری خاص یا صعب العلاج هستند، کاهش خواهد یافت.

میرگلوبیات در خاتمه اظهار کرد: بر اساس این لایحه ساعت کار زنان از 44 ساعت به 36 ساعت تغییر خواهد کرد، این در حالی است که این تغییرات در حقوق و مزایای افراد  تغییری ایجاد نخواهد کرد.

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *