صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

ترور ۱۷ هزار شهید توسط منافقانی که آبشخورشان از سوی آمریکایی‌ها بود، هدایت می‌شد

۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸:۰۸
کد خبر: ۳۲۵۰۷۴
دسته بندی‌: سیاست ، مجلس و دولت
عضوکمیسیون امنیت‌ملی وسیاست‎خارجی مجلس گفت: در هفته افشای حقوق بشرآمریکایی تلاش شده؛ بتوانیم هم زبان و همراه با قوای سه‌گانه، مردم و نیروهای مسلح زیر چتر رهبر معظم انقلاب، ندای قرآن و مظلومیت ملت‌های مسلمان را به گوش جهانیان برسانیم.
ابوالفضل‌حسن‌بیکی درگفت‌و‌گو با خبرنگار گروه سیاسی درباره هفته «افشای حقوق بشر آمریکایی» اظهارکرد: شهادت ۷۲ تن در هفته اول تیرماه، اتفاق افتاده است لذا شهادت این افراد یکی از برگ‌های ننگین اقدامات صهیونیسم بین المللی و آمریکا بوده است.

وی با بیان اینکه ۱۷ هزار شهید ترور داریم، افزود: این اقدامات توسط منافقان و کوردلانی که آبشخورشان از سوی آمریکایی‌ها بود، هدایت می‌شد.

عضوکمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تاکید‌کرد: اقدامات ضدبشری آن‌ها در دو سطح جهانی و منطقه‌ای قابل بررسی است: درسطح منطقه ای، مردم یمن چه گناهی کرده اند که تحت فشار و بمباران قرار گرفتند و حتی مانع رساندن دارو به اطفال، کهنسالان و بیمارانی که وضعیت وخیمی دارند، می‌شوند؟

حسن‌بیکی خاطرنشان کرد: وضعیت سوریه چگونه است؟ عده‌ای از مردم داخل کشور هستند و با سختی و مشقات گوناگون زندگی می‌کنند و عده کثیری هم به لحاظ جنگی که وجود دارد؛ به کشورهای اروپایی آواره شده اند.

نماینده دامغان در مجلس اضافه‌کرد: مردم درجنوب عراق و درمناطقی که تحت تصرف داعش است مشکلات زیادی دارند. در ایران نیز گروهی تروریستی به خانه ملت و دفاتر نمایندگان ورود کردند و تعدادی ازمردم عزیز را شهید کردند.

وی تصریح کرد: این‌ها اتفاقاتی است که باید یکی پس از دیگری به دنیا معرفی کنیم لذا این هفته به‌عنوان پرچمدار مقابله با آمریکایی‌ها و دفاع از بشر و انسان نامگذاری شده است.

عضوکمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی بیان کرد: قرآن‌کریم در همه جا به انسان‌ها احترام گذاشته و مسلمانان و شیعیان تلاششان این است که در سطح بین الملل آسایش، آرامش و تمامی خوبی‌ها برای همه ملت‌ها باشد.

حسن‌بیکی افزود: امروز آمریکایی‌ها و انگلیسی ها، شعار و پیام‌های قرآن و حکم الهی را در دنیا وارونه جلوه دهند لذا از همین مفهوم قرآن کریم که به همه انسان‌ها سفارش شده در همه جهان، زن و مرد و سایر نژاد‌ها و رنگ‌ها نسبت به هم یکسان هستند و از حقوق یکسان برخوردارند، در حال سواستفاده هستند.

نماینده دامغان در مجلس تاکیدکرد: دراین هفته تلاش شده تا بتوانیم هم زبان و همراه با قوای سه گانه، مردم و نیروهای مسلح زیر چتر رهبر معظم انقلاب، ندای قرآن و مظلومیت ملت‌های مسلمان را به گوش جهانیان برسانیم.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *