صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

همه دستگاه‌های کشور در جریان شلیک موشک به مواضع تروریست‌ها در سوریه بودند

۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰:۰۹
کد خبر: ۳۲۱۰۰۶
دسته بندی‌: سیاست ، دفاعی و مقاومت
سخنگوی سپاه با بیان اینکه در نظام ما رئیس جمهور در مقام ریاست شورای عالی امنیت ملی نیز قرار دارد، تصریح کرد: همه دستگاه‌های کشور در جریان شلیک موشک به مواضع تروریست‌ها در سوریه بودند.
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، سردار رمضان شریف صبح امروز در حاشیه نشست خبری روز قدس درجمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا دولت نیز در ماجرای شلیک موشک به مواضع تروریست‌ها در سوریه با سپاه هماهنگ بود یا خیر؟ اظهار کرد: مگر می شود در کشوری مثل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک عملیات نظامی با این حد از موفقیت بدون هماهنگی‌های لازم انجام شده باشد؟
 
وی با بیان اینکه در نظام ما رئیس جمهور، در مقام ریاست شورای عالی امنیت ملی نیز قرار دارد، تصریح کرد: همه دستگاه‌های کشور در جریان شلیک موشک به مواضع تروریست‌ها در سوریه بودند.
 
وی با بیان اینکه تصور وجود ناهماهنگی میان دستگاه‌های مختلف کشور ما، یک تصور اشتباه است، عنوان کرد: کشور با آن مطالبی که در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی گفته می شود اداره نمی‌شود؛ ما 80 میلیون نفر جمعیت هستیم و تجربه 38 ساله انقلاب را توشه راه خود داریم و قطعا در برخورد با دشمنان و همچنین عمران و آبادانی و خدمت به مردم، صدای واحدی را دنبال می‌کنیم.

سخنگوی سپاه در پایان گفت: اختلاف سلیقه‌هایی که وجود دارد اختلاف سلیقه‌هایی معمول و جاری است و مطمئن باشید کشور توسط فضای مجازی اداره نمی‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *