صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

زنگنه خبرنگاران را برای دریافت پاسخ به «حسین شریعتمداری» حواله داد!

۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۸:۴۸
کد خبر: ۳۱۷۷۵۵
وزیر نفت در پاسخ به سؤال‌ یکی از خبرنگاران گفته است؛ «خودکفایی در بنزین را من نگفته‌ام، کیهان گفته است، بروید از مدیر مسئول کیهان بپرسید»!
به گزارش گروه فضای مجازی ، گفت و شنود امروز روزنامه کیهان را بخوانید ...
 
گفت: وزیر نفت در پاسخ به سؤال‌ یکی از خبرنگاران گفته است؛ «خودکفایی در بنزین را من نگفته‌ام، کیهان گفته است، بروید از مدیر مسئول کیهان بپرسید»!
 
گفتم: کیهان روز 4 اردیبهشت از خودکفایی در بنزین خبر داد ولی خبر خودکفا شدن در بنزین را روز قبل از آن آقای زنگنه اعلام کرده بود و آقای روحانی برای خودکفایی در بنزین جشن گرفته بود.
 
گفت: همه اخبار درباره خودکفایی بنزین هم در روزنامه ایران که متعلق به دولت است و خبرگزاری شانا که متعلق به وزارت نفت است و همه خبرگزاری‌ها چاپ شده بود.
 
گفتم: برای جمع کردن آراء مردم احتیاج داشتند قمپز در کنند و بگویند در بنزین خودکفا شده‌ایم و حالا که موقع حساب پس‌دادن است ادعای رسماً اعلام شده خود را انکار می‌کنند.
 
گفت: حالا که به طور مستند معلوم شده ادعایشان خلاف و کذب است، چه اصراری دارند که همان ادعای خلاف را تکرار کنند؟! یعنی فراموش کرده‌اند یا مردم را فراموشکار تلقی می‌کنند؟!
 
گفتم: چه عرض کنم؟! یارو به رفیقش اعتراض کرد و گفت؛ چرا گفته‌ای که من حافظه‌ام ضعیف است؟ دوستش پرسید؛ به چه کسی گفته‌ام؟ و یارو با تعجب گفت؛ چی رو به کی گفته‌ای؟

منبع: روزنامه کیهان



: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *