صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

از تیتراژ موفق محسن یگانه تا ناگفته‌های بیوک میرزایی از فوت همسرش/ طالب‌زاده راز را روی آنتن برد +عکس

۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵:۰۲
کد خبر: ۳۱۴۸۴۵
۱۰ خرداد ۱۳۹۶ با اتفاقات، حواشی و اخبار گوناگونی در عرصه فرهنگ و هنر روبه‌رو بود که مهم‌ترین آن را می‌توان تیترازخوانی محسن یگانه تا ناگفته‌های بیوک میرزایی از فوت همسرش دانست.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، مهم‌ترین اخبار روز دهم خرداد را تیترازخوانی محسن یگانه، ناگفته‌های بیوک میرزایی از فوت همسرش و پخش سری جدید "راز" با اجرای نادر طالب زاده تشکیل می‌دهند.

**نماز و دعای روز پنجم ماه مبارک رمضان/ ثواب بسیار زیاد افطاری دادن به روزه‌داران

یک کارشناس علوم قرآنی با اشاره به نماز و دعای روز پنجم ماه مبارک رمضان از ثواب بسیار زیاد افطاری دادن به روزه‌داران در این ماه مبارک سخن گفت.


محمدطا‌ها مرادی کارشناس علوم قرآنی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: روزه یکی از اعمال مهم عبادی محسوب می‌شود و تن‌ها به دین اسلام اختصاص ندارد بلکه در تمامی دین‌های آسمانی روزه گرفتن با یک سری تفاوت‌ها، به عنوان یکی از اعمال واجب معرفی شده است.

وی ادامه داد: فردی که از آمرزش خدا در این ماه پربرکت محروم شود، بی‌سعادت و بی‌نصیب مانده است و اگر انسانی بخواهد همواره مورد لطف و رحمت الهی قرار داشته باشد، باید علاوه بر تحمل گرسنگی و تشنگی زبان خود را هم همراه با دیگر اعضای بدنش، روزه‌دار بداند.

این کارشناس علوم قرآنی تصریح کرد: همچنین افطاری دادن به روزه‌داران در ماه مبارک رمضان از ارزش و جایگاه بسیار بالایی برخوردار است و بر اساس آنچه که در منابع مختلف به آن اشاره شده، هرکسی که مؤمن روزه‌داری را در ماه میهمانی خدا افطاری دهد، نزد خداوند ثواب آزاد کردن بنده و آمرزش گناهان را در کارنامه اعمالش ثبت می‌کند.

برای مطالعه ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

**محسن یگانه از خیال تو تا هر چی تو بخوای/ خواننده‌ای که دو مرتبه برای ماه عسل خواند

محسن یگانه خواننده موفقی است که با اجرای آثار "خیال تو" و " هرچی تو بخوای"، تاکنون دو مرتبه برای برنامه "ماه عسل" خوانده است.


به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، "ماه عسل" پرطرفدارترین برنامه تلویزیونی در ماه مبارک است و مردم اجرای احسان علیخانی در این برنامه را پذیرفته‌اند.

علیخانی با حفظ قالب کلی برنامه "ماه عسل" در ماه رمضان تلاش می‌کند در بخش‌هایی از این برنامه از جمله تیتراژهای ابتدایی و انتهایی و بهره گرفتن ازحضور خواننده‌های مختلف، تنوع قابل توجهی در روند این برنامه در طول سال‌های روی آنتن بودن، ایجاد کند.

برای مطالعه ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

** سیامک صفری به بمب تازه‌ترین ساخته پیمان معادی پیوست

بازیگر فیلم "کارگر ساده نیازمندیم" گفت: به تازگی بازی در فیلم سینمایی "بمب" ساخته پیمان معادی را پذیرفته‌ام و به زودی برای ایفای نقش جلوی دوربین خواهم رفت.


 
بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درخصوص فعالیت‌های خود در سال ۹۶ گفت: به تازگی بازی در فیلم سینمایی "بمب" ساخته پیمان معادی را پذیرفته‌ام و به زودی برای ایفای نقش جلوی دوربین خواهم رفت.
 
وی درباره سایر فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری افزود: امسال هم به امید خدا می‌خوام مثل سال گذشته حضور پررنگی را در سینما و جشنواره فیلم فجر داشته باشم.
 
بازیگر کارگر ساده نیازمندیم از آماده سازی یک نمایش خبر داد و اذعان کرد: به تازگی مراحل تولید نمایشی به کارگردانی خودم را شروع کرده‌ام و قرار است آن را در تماشاخانه شهرزاد روی صحنه ببرم. این نمایش دو پرسوناژ بوده و یکی از این شخصیت‌ها را خودم بازی می‌کنم. در مورد نفر دوم این نمایش در حال مذاکره هستم و به زودی نام وی را خبری خواهم کرد.

برای مطالعه ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

** پرداختن به سوژه‌های چالش‌برانگیز در سری جدید برنامه طالب‌زاده/راز در فصل هفتم مخاطبان را غافلگیر می‌کند

برنامه تلویزیونی "راز" در فصل هفتم خود با اجرای نادر طالب زاده  و با پرداختن به سوژه‌هایی چالش‌برانگیز مخاطبان را غافلگیر می‌کند.


محمدمهدی حبیبی مدیر روابط عمومی برنامه تلویزیونی "راز" در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: برنامه "راز" پس از پخش ۲۰۰ قسمت از ۶۶ دوره سپری شده، وارد فصل هفتم خود شد که پس از سه سال وقفه روی آنتن شبکه چهار سیما رفته است.

وی ادامه داد: تألیف و اجرای برنامه "راز" بر عهده نادر طالب‌زاده و تهیه‌کنندگی بر عهده محمدرضا محمدی‌نجات است.

برای مطالعه ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

** همسرم در کنار سفره افطار از دنیا رفت/رادیو در ماه رمضان حال و هوایی شیرین دارد

بازیگر سریال "کلاه پهلوی" گفت: من در این ماه مبارک عزیزترین فرد زندگی‌ام را از دست داده‌ام. یادم نمی‌رود که سر سفره افطار همسرم که از بیماری رنج می‌برد در همان لحظه افطار کنار سفره از دنیا رفت.


بیوک میرزایی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و همچنین پیشکسوت عرصه رادیو در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درخصوص حال و هوای رادیو در ماه مبارک رمضان گفت: رادیو در این ایام کاملاً رمضانی بوده و تمامی کار‌ها حول این ماه عزیز انجام می‌شود. از جمله این برنامه‌ها نمایش‌های متعددی است که درباره رمضان نوشته و تنظیم شده و ما آن‌ها را به اجرا در می‌آوریم.
 
وی در همین راستا ادامه داد: روزهای ماه رمضان در رادیو روزهای خوشی است. گاهی ضبط برنامه در لحظات افطار و یا سحر رقم خورده و فضای خاصی را به استودیو می‌بخشد. حضور جمع هنرمندان در لحظات سحر و افطار در کنار یکدیگر بسیار شیرین و دلچسب است. تمامی این روز‌ها خاطرات خوبی است که هر لحظه برای من و دوستانم در رادیو رقم می‌خورد.
 
بازیگر سریال "شهرزاد" ماه رمضان را ماهی پربرکت خواند و افزود: ماه رمضان ماه دورهم بودن‌ها، ماه راز و نیاز و مناجات است. تن‌ها در این ماه می‌توان کنار سفره‌ای معنوی دور هم جمع شد. این سفره به نگاهی جمعی و وحدتی خاص می‌انجامد. این وحدت در میان همکاران رادیویی من در این ماه بیش از پیش می‌شود.

برای مطالعه ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *