صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

اشکان خطیبی با سیامک صفری همبازی شد/بازیگر فیلم بمب روایتگر غم‌نامه شد

۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹:۳۷
کد خبر: ۳۱۴۸۲۴
برای اجرای نمایشی در تماشاخانه شهرزاد با اشکان خطیبی وارد مذاکره شدم و وی به عنوان بازیگر دوم این نمایش انتخاب شد.
سیامک صفری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو‌ با خبرنگار گروه فرهنگی ، درخصوص انتخاب بازیگر دوم نمایش جدید خود گفت: برای اجرای نمایشی در تماشاخانه شهرزاد با اشکان خطیبی وارد مذاکره شدم و وی به عنوان بازیگر دوم این نمایش انتخاب شد.
 
 
 
بازیگر کارگر ساده نیازمندیم درباره جزئیات این نمایش افزود: به تازگی مراحل تولید نمایشی به کارگردانی خودم را شروع کرده‌ام. این نمایش دو پرسوناژ بوده و یکی از این شخصیت‌ها را خودم بازی می‌کنم.در مورد نفر دوم این نمایش در حال مذاکره هستم و به زودی نام وی را خبری خواهم کرد.
 
وی درباره مضمون این نمایش تصریح کرد: متن این نمایش را خودم نوشته و کارگردانی‌اش‌ را بر عهده دارم. این اثر به موضوعات روز و مسائل و مشکلات اجتماعی و از جنس مردم می‌پردازد.
 
بازیگر فیلم اعترافات ذهن خطرناک من درباره حضور در پروژه "غمنامه فریدون" ادامه داد: غم‌نامه فریدون نام پروژه‌ای موسیقیایی با آهگسازی "حسین علیزاده" است که به روایت یکی از منظومه‌های کهن ایرانی می‌پردازد.
 
 
 
وی نقش خود در این اثر را اینگونه توصیف کرد: در غم‌نامه فریدون نقش راوی را من بر عهده دارم. همچنین در این اثر بازیگران زیادی همچون حبیب رضایی،  صابر ابر، فرهاد اصلانی، امیر جعفری، آیدا شاملو، ژاله علو، و زنده‌یاد مرتضی‌ احمدی به ایفای نقش پرداخته‌اند.
 
صفری درباره نحوه پخش این اثر خاطرنشان کرد: تا آنجا خبر دارم پیش فروش "غم‌نامه فریدون" به صورت محدود و بروی لوح فشرده آغاز شده است. این اثر بازگشتی به ادبیات ایرانی بوده و از نظر من اتفاق تازه و جذابی خواهد بود.
 
 
 
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *