صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

نمایشگاه خط و نقاشی خط روح الله در نیاوران

۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰:۰۱
کد خبر: ۳۱۲۰۸۸
آیین گشایش بخش نمایشگاهی و تجلیل از برگزیدگان نخستین جشنواره ملی دانشجویی خط و نقاشی‌خط روح‌الله (س) چهارشنبه سوم خرداد ماه در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.
به گزارش گروه فرهنگی به نقل از روابط عمومی بنیاد آفرینش‌های هنری نیاوران، این جشنواره که به همت مرکز فرهنگی- دانشجویی امام، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی و با حمایت معاونت فرهنگی هنری و ارتباطات مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س) برگزار شده در ۶ رشته خط نستعلیق، شکسته‌نستعلیق، ثلث و نسخ، معلی، نقاشی‌خط و حروف‌نگاری اعلام فراخوان نموده که با استقبال گسترده دانشجویان هنرمند مواجه شده است.

بر این اساس، از مجموع ۲۰۰ آثار دریافتی، پس از بررسی و داوری نهایی، تعداد ۸۸ اثر در مجموع به بخش نمایشگاهی راه یافتند‌اند که از این تعداد، ۳۲ اثر در رشته نستعلیق، ۷ اثر در رشته شکسته‌نستعلیق، ۱۰ اثر در رشته ثلث و نسخ، ۶ اثر در رشته معلی، ۱۹ اثر در رشته نقاشی‌خط، ۱۴ اثر در رشته حروف‌نگاری به انتخاب هئیت داوری برگزیده شده‌اند.

آئین افتتاحیه این جشنواره. در آستانه بیست و هشتمین سالگرد ارتحال جان‌گداز بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (س)، با حضور جمعی از دانشجویان هنرمند و نیز مسئولان ارشد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س)، جهاددانشگاهی و ستاد بزرگداشت حضرت امام خمینی (س)، از ساعت ۱۷ تا ۱۹ روز چهارشنبه سوم خرداد ماه برگزار می‌شود.

همچنین نمایشگاه آثارمنتخب جشنواره از ۳ تا ۱۰ خرداد ماه در گالری شماره یک فرهنگسرای نیاوران میزبان اصحاب فرهنگ وهنر خصوصاً هنر خوشنویسی از ساعت ۱۰ الی ۲۱ و در روز‌های تعطیل ۱۴ الی ۲۱ می‌باشد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *