صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

کمک ۱۶ میلیاردی خیران کرمانی به خانواده‌های زندانیان نیازمند

۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵:۵۲
کد خبر: ۳۰۷۹۳۷
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب کرمان گفت: در مجموع ۱۶ میلیارد ریال با همت خیران کرمانی به زندانیان نیازمند و خانواده آن‌ها در سال گذشته کمک شده است.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، دادخدا سالاری دادستان عمومی و انقلاب کرمان، در جلسه سالانه مجمع عمومی انجمن حمایت از زندانیان کرمان با اشاره به گزارش عملکرد سال گذشته این انجمن اظهار کرد: پرداخت مستمری ماهیانه و کمک‌های بلاعوض به خانواده مددجویان و معدومین به میزان ۹ میلیارد و ۴۶۷ میلیون ریال در سال گذشته صورت گرفته است.

وی افزود: کمک بلاعوض به زندانیان شاغل در واحدهای انجمن و پرداخت حق بیمه مسوولیت به میزان یک میلیارد و ۴۰۸ میلیون ریال، پرداخت هزینه تحصیل فرزندان مدجویان ۸۶ میلیون ریال، پرداخت بدهی مالی برای آزادی ۱۶ مددجو از زندان کرمان و بافت و اخذ رضایت شاکی زندانی محکوم به قصاص به میزان ۳ میلیارد و ۸۶۴ میلیون ریال و ... از دیگر اقدامات انجمن حمایت از زندانیان کرمان بوده است.

نایب رییس انجمن حمایت از زندانیان کرمان تصریح کرد: معرفی ۲۵ مددجو به بانک برای دریافت وام خوداشتغالی به میزان یک میلیارد و ۷۹۰ میلیون ریال، برگزاری ۱۲ جلسه آموزش مهارت‌های زندگی و پیشگیری از وقوع جرم برای خانواده‌های مددجویان تحت پوشش انجمن و ... در سال گذشته انجام شده است.

شایان ذکر است در این مراسم از بازرسان قبلی انجمن حمایت از زندانیان کرمان تقدیر و دو بازرس جدید انتخاب شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *