صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

در هوای نه سرد و نه گرم چه بپوشیم؟

۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۶:۰۳
کد خبر: ۳۰۴۵۹۳
بهار از آن فصل‌هایی است که نه می‌شود لباس خنک پوشید و نه می‌توان از لباس‌های گرم دل کند. باد و باران‌های بهاری سردرگمی عجیبی در پوشش ما به وجود آورده است.
 به گزارش گروه فضای مجازی، برای همین بهتر است هر سال با شروع این فصل به سراغ لباس‌هایی با جنس مناسب بروید تا در این آب و هوا نه سرما بخورید و نه عرق بریزید. پس در ادامه به شما خواهیم گفت که منظور ما دقیقا چه جنس لباس‌هایی است.

این فصل زمان مناسبی برای زیرورو کردن کمد لباس‌ها برای استقبال از گرما و جمع‌آوری لباس‌های زمستانی و ضخیم است. اما لابه‌لای این تغییرات دو جنس لباس را برای روزهای بهاری خود کنار بگذارید؛

لباس‌های نخی و پنبه‌ای: این جنس لباس یکی از پرطرفدارترین پارچه‌ها و بهترین جایگزین لباس‌های زمستانی برای پوشش در فصل بهار است. لباس‌هایی از این جنس به‌دلیل خاصیت قابل تنفس بودن پارچه‌اش که قابلیت رد و بدل کردن هوا را دارد، مانع از ایجاد عرق روی سطح پوست شده و بهترین پارچه‌ای است که هوای گرم را بین پوست بدن و لباس نگه نمی‌دارد. از طرفی نرم و لطیف بودن آن به خاطر ظرافت به‌کار رفته در پارچه احساس راحتی و سبکی ویژه‌ای به شما می‌بخشد. تنها عیب این جنس لباس‌ها این است که معمولا دوام کمی در برابر استفاده مداوم و شست‌وشو دارد و شکل ظاهری آن خیلی زود تغییر می‌کند. با این حال بهترین انتخاب برای لذت بردن از بهار و هوای آن همین جنس لباس‌هاست.

لباس‌های کتان: این جنس پارچه هم که هواداران زیادی بویژه در بین آقایان دارد به‌دلیل نگه نداشتن گرما میان پوست بدن و خود یکی از گزینه‌های اصلی پوشش در فصل خوش بهار است. شاید کمتر شنیده باشید، اما لباس‌هایی از جنس کتان مرغوب بدن شما را تازه و خنک نگه می‌دارد. پس برای رفتن به محل کار یا مهمانی حتما پوشیدن کت‌های کتان و بهاری را تجربه کنید. خانم‌ها هم می‌توانند با شلوار و مانتوهایی از این جنس و با رنگ روشن پوشش خود را بهاری کنند. البته با درنظر گرفتن این نکته که این لباس‌ها براحتی چروک می‌شود و ظاهر بدی به خود می‌گیرد. اما در برابر همه ویژگی‌های مثبت و راحتی این جنس لباس، می‌شود از تنها ایراد آن چشم‌پوشی کرد.
 
 
منبع:روزنامه جام جم
 
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *