صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

کشف ۴۶۸ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس

۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳:۰۱
کد خبر: ۳۰۴۵۸۰
فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری از انهدام دو باند تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف ۴۶۸ کیلوگرم تریاک از دو دستگاه کامیون طی عملیات مشترک پلیس چهارمحال و بختیاری، یزد و کرمان، خبر داد.
به گزارش گروه جامعه ، سردار غلامعباس غلامزاده در تشریح جزئیات این خبر، اظهار کرد: در پی وصول گزارشی مبنی بر قصد سوداگران مرگ برای حمل مواد مخدر عمده از شرق کشور به مناطق غربی موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان چهارمحال و بختیاری قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان افزود: پس از بررسی‌های دقیق دو دستگاه کامیون این قاچاقچیان در استان‌های کرمان و یزد شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: ماموران پس از اخذ نیابت قضائی با همکاری عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمان و یزد خودروهای این قاچاقچیان را متوقف و در بازرسی از این خودرو‌ها ۴۶۸ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود کشف و چهار نفر نیز در این زمینه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی تاکید کرد: برخورد با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد افیونی در اولویت کاری پلیس است و نیروی انتظامی هرگز اجازه جولان به آن‌ها نخواهد داد. 




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *