صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

دیدار رئیس کل دادگستری استان تهران با دو تن از جانبازان هشت سال دفاع مقدس

۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳:۱۹
کد خبر: ۳۰۴۰۷۳
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
غلامحسین اسماعیلی رئیس کل دادگستری استان تهران با خانواده‌های دو تن از جانبازان سال‌های مقاومت و خانواده‌هایشان دیدار و از نزدیک با آنان به گفتگو پرداخت.
به گزارش گروه حقوقی وقضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری استان تهران،  غلامحسین اسماعیلی  رئیس کل دادگستری استان تهران و هیئت همراه با سعید پور یزدان خواه- جانباز- مدیردفتر کل حوزه معاونت قضائی و بهرام حسینی ، جانباز ومعاون مدیر دفتر کل دادگاه های تجدیدنظر استان تهران و خانواده هایشان دیدار و از نزدیک با آنان به گفتگو پرداخت.

رئیس کل دادگستری استان تهران دراین دیدار ضمن تبریک بمناسبت اعیاد شعبانیه بویژه سالروز ولادت با سعادت حضرت اباعبداله الحسین (ع) و با تجلیل از مقام رفیع ایثارگران والا مقام و تقدیر از صبر و مقاومت خانواده های این عزیزان ، طی سخنانی اظهار داشت: مردم بصیر ، متدین و جان بر کف ایران اسلامی در جهت دفاع از ارزش های انقلاب هرزمان ضرورت ایجاب نموده به فوریت در صحنه حاضر شده و به وظیفه خطیر خود عمل کرده اند یکی از این عرصه های مهم ، سال های جنگ تحمیلی و نبرد بی امان حق علیه باطل بوده است که ایثارگران بزرگوار ، خالصانه و با رشادت کامل وارد کارزار شده و جانانه در برابر متجاوزین بعثی با حمایت استکبار جهانی به دفاع پرداختند .

وی در ادامه افزود : ما نیز در همین راستا و در قبال خون های پاک شهدا و ایثارگری های جانبازان عزیز و همچنین مقاومت های مثال زدنی آزادگان سرافراز، موظفیم با الهام از رهنمودهای پیامبرگونه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و با آگاهی کامل از شرایط زمانی و مکانی به رسالتی که بر دوشمان نهاده شده بخوبی عمل نمائیم.

این مقام قضایی دراستان تهران در پایان تاکید کرد : با عنایت به انتخابات های مهم در پیش رو ، امید است با حضور گسترده در این عرصه ، موجبات استحکام پایه های انقلاب اسلامی و سرافرازی کشور عزیزمان ، ایران فراهم گردد.

در این دیدار صابری مسئول امور ایثارگران صمیمی مدیر کل بنیاد شهید تهران بزرگ و معاونین وی ، حیدری قائم مقام حوزه معاونت مالی ، پشتیبانی و عمرانی و همچنین زمانیان نماینده اداره رفاه نیز حضور داشتند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *