صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

برگزاری نشست خبری در مورد طرح حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر

۰۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۰:۵۵
کد خبر: ۳۰۳۸
دسته بندی‌: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان: سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با اعلام برنامه‌های این هفته کمیسیون متبوعش، از برگزاری نشست خبری در مورد طرح حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر از سوی این کمیسیون خبر داد.

: سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با اعلام برنامه‌های این هفته کمیسیون متبوعش، از برگزاری نشست خبری در مورد طرح حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر از سوی این کمیسیون خبر داد.
میرهادی قره‌سید رومیانی در گفت‌وگو با خبرنگار میزان اظهار کرد: بررسی لایحه الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، مواد 22، 24، 33 بند(ج) و تبصره(54) در دستور کار روز یکشنبه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس قرار دارد.

وی افزود: نشست خبری در مورد طرح حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر نیز صبح روز یکشنبه از سوی کمیسیون برگزار می‌شود.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس اضافه کرد: گزارش کمیسیون حقوقی و قضایی در مورد لایحه جرم سیاسی و گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد طرح الحاق یک تبصره به ماده 505 قانون آیین دادرسی دادگاه‌های عمومی و انقلاب در امور مدنی در دستور کار صحن علنی این هفته مجلس قرار دارند.

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس همچنین گفت: این هفته کارگروه حقوق خصوصی کمیسیون بررسی لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان و کارگروه حقوق عمومی بررسی طرح اصلاح موادی از قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز را در دستور کار خواهد داشت.

وی ادامه داد: بررسی لایحه قضازدایی و حذف برخی عناوین مجرمانه و بررسی طرح ممنوعیت به‌ کارگیری سلاح سرد و تشدید مبارزه با جرائم خشونت‌بار در دستور کار هفته آینده کمیسیون قضایی خواهد بود.

به گفته رومیانی کمیسیون حقوقی و قضایی این هفته روزهای یکشنبه و سه‌شنبه جلسه خواهد داشت.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *