صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

انتقاد نماینده مجلس به وضعیت شغلی 1000 استاد دانشگاه پیام نور

۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶:۱۵
کد خبر: ۳۰۳۴۷۵
دسته بندی‌: سیاست ، مجلس و دولت
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: تعداد اساتید دانشگاه پیام نور در کشور که قراردادهای مشروط یکساله دارند و تبدیل وضعیت نمی شوند 1000 نفر است و در استان اردبیل هم 15 نفرشان این مشکل را دارند.
صدیف بدری، سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه سیاسی درباره تذکر به وزیر علوم در خصوص عدم تبدیل وضعیت و اخراج اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نوروعدم تبدیل وضعیت قراردادی های مشروط به رسمی علیرغم پذیرش آن ها از طریق فراخوان، افزود: این اساتید در حدود 6-5 سال قبل از طریق فراخوان و آزمون جذب هیئت علمی در رشته های مختلف شده اند و وقتی دولت عوض می شود متاسفانه این افراد را تبدیل وضعیت نمی کنند.

وی ادامه داد: در مدتی که این اساتید در آزمون پذیرفته شده اند تاکنون وضعیت شان مشخص نیست و به وضعیت آنها قرادادی یا پیمانی مشروط می گویند و هرسال به آنها اعلام می کنند که تا آخر امسال می توانید کارکنید و  متاسفانه با موضوع اشتغال این افراد سلیقه ای برخورد می کنند.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس خاطرنشان کرد: تذکر ما به وزیر علوم از این روست که این اساتید جوان و نخبه در این کشور بر اساس شرایطی که خود(وزارتخانه) اعلام کرده اند در فراخوان شرکت کرده و آزمون علمی داده اند که متاسفانه  با تغییر دولت و عوض شدن مسئولان به این افراد می گویند ما شما را نمی خواهیم.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *